תוית החזרה

rexcor

New member
תוית החזרה

אם אני רוצה להחזיר מוצר לארצות הברית הreturn label לא תופס מהארץ אלא רק מקומי?יש כזה באיביי
 

טלי5555

New member
אין תוית החזרה בינ"ל מוטמעת

לא באיביי ולא באמאזון.
פשוט תשלח עם מספר מעקב ותזין אותו בפרטי ההחזרה.
אם מדובר בארה"ב, דואר רשום כבר אינו נסרק שם ויש צורך ב"אקו" אם רוצים מעקב אחרי הפריט והוכחת מסירה און-ליין.
 

rexcor

New member
שלחתי באקו,אבל לא הייתה לי אופציה לרשום מעקב

בטופס של איביי.אשלח לו את זה במייל.כרגע הוא טוען שסיבת ההחזרה שרשמתי בטופס:לא מתאים,לא טובה וצריך לרשום "התחרטתי",אבל לא רואה את הטופס בכלל ולא את הקניה עקב בעיות של איביי באתר
 

טלי5555

New member
יש קצת בעיות בימים האחרונים, כנראה עדכון גירסה של איביי

פשוט תשלח לו הודעה עם כל הפרטים ותעקוב בעצמך אחרי המספר ב-USPS כדי לראות שיש מסירה.
 

rexcor

New member
העלתי את מספר המעקב לטופס החזרה אבל רשמתי usps.זה תקין?

 

rexcor

New member
אני אמור לקבל ממנו אישור החזרה דרך איביי?

זה מה שהוא טען אבל בנתיים לא הגיב אם קבל הטופס .למה לדעתך הוא רצה שאכתוב בטופס שהתחרטתי ולא שהמידה לא מתאימה?
 

טלי5555

New member
כדי שזה לא ירשם לרעתו

בקשת החזרה על פריט שלא כמתואר היא בעצם אשמת המוכר והוא אמור לשאת בעלות ההחזרה.
&nbsp
 

rexcor

New member
כתבתי שזה קטן מדי והוא שלח את מה שהזמנתי אז איך אשמתו?

ואין לי בכלל אפשרות לתקן את זה אחרי שכתבתי.הוא לא יודע זאת?הברנש הזה גם די איטי בתגובות.יש מצב שהעיכוב שלו ימנע החזר?
 

rexcor

New member
כתבתי לו שמקווה שיאשר בקרוב כך שאיביי לא תצטרך להתערב

ושאי אפשר לתקן את הטופס אבל הוא לא עונה בנתיים ולא ברור מה הוא מנסה לעשות בהשהייה הזו.
 
למעלה