לא באיביי ולא באמאזון.
פשוט תשלח עם מספר מעקב ותזין אותו בפרטי ההחזרה.
אם מדובר בארה"ב, דואר רשום כבר אינו נסרק שם ויש צורך ב"אקו" אם רוצים מעקב אחרי הפריט והוכחת מסירה און-ליין.
בטופס של איביי.אשלח לו את זה במייל.כרגע הוא טוען שסיבת ההחזרה שרשמתי בטופס:לא מתאים,לא טובה וצריך לרשום "התחרטתי",אבל לא רואה את הטופס בכלל ולא את הקניה עקב בעיות של איביי באתר