תודה
תודה
ממש ברגעים אלו הגעתי הביתה, וכמו כל ``מכור/ה`` מיד פתחתי את הפורום. אין לכם מושג כמה התרגשתי שקראתי את כל האיחולים והברכות שהשארתם כאן עבורי. ברגע שראיתי את שלל הברכות, קראתי לשני ילדיי ולבעלי, וקראנו כל הודעה והודעה, ובעלי שאל אותי בפליאה: ``האמנת שכאן תמצאי כ``כ הרבה חברים?``, לומר לכם את האמת - לא, לא האמנתי שדווקא כאן אמצא לי חברים. אני, שכל חיי היתה לי רק חברה אחת, פתאום מוצפת בים חברים, ועל זה אני מאושרת. אז בדמעות של אושר אני מודה לכל אחת ואחד מכם (לא מזכירה שמות שמא אשכח מישהו/י). תודה לכם חברים: תודה על המילים, תודה על השירים, על הברכות. כאן מעל דפי הפורום אני שולחת לכם חיבוק ענק ונשיקה מכל הלב. וד``א לכל מי שלא יודע, השנה אני חוגגת את השנה האחרונה בקידומת 02 (כשהשעון יצלצל 12 פעמים ויודיע כי חצות הגיע, 1.2.2001, אני אהיה בת 29) המון תודות ואלף נשיקות אוהבת את כולכם מרי-לו
תודה
ממש ברגעים אלו הגעתי הביתה, וכמו כל ``מכור/ה`` מיד פתחתי את הפורום. אין לכם מושג כמה התרגשתי שקראתי את כל האיחולים והברכות שהשארתם כאן עבורי. ברגע שראיתי את שלל הברכות, קראתי לשני ילדיי ולבעלי, וקראנו כל הודעה והודעה, ובעלי שאל אותי בפליאה: ``האמנת שכאן תמצאי כ``כ הרבה חברים?``, לומר לכם את האמת - לא, לא האמנתי שדווקא כאן אמצא לי חברים. אני, שכל חיי היתה לי רק חברה אחת, פתאום מוצפת בים חברים, ועל זה אני מאושרת. אז בדמעות של אושר אני מודה לכל אחת ואחד מכם (לא מזכירה שמות שמא אשכח מישהו/י). תודה לכם חברים: תודה על המילים, תודה על השירים, על הברכות. כאן מעל דפי הפורום אני שולחת לכם חיבוק ענק ונשיקה מכל הלב. וד``א לכל מי שלא יודע, השנה אני חוגגת את השנה האחרונה בקידומת 02 (כשהשעון יצלצל 12 פעמים ויודיע כי חצות הגיע, 1.2.2001, אני אהיה בת 29) המון תודות ואלף נשיקות אוהבת את כולכם מרי-לו