amitsapir1
New member
תודה!!!
קודם כל תודה הייתי באנרגיות נמוכות כשניכנסתי לפורום וזה עזר להרים אותי קצת בנוסף הייתי רוצה עיצה בנוגע לאיך אתם מתיחסים לזוגיות אמיתית והדדית- או אצלי יותר החוסר שלה בחיי...ודרכים למשוך את סוג הזוגיות שאני רוצה אל חיי יותר פרקטיקה ופחות תאוריה בבקשה באהבה ובתודה עמית!
קודם כל תודה הייתי באנרגיות נמוכות כשניכנסתי לפורום וזה עזר להרים אותי קצת בנוסף הייתי רוצה עיצה בנוגע לאיך אתם מתיחסים לזוגיות אמיתית והדדית- או אצלי יותר החוסר שלה בחיי...ודרכים למשוך את סוג הזוגיות שאני רוצה אל חיי יותר פרקטיקה ופחות תאוריה בבקשה באהבה ובתודה עמית!