תודה רבה מוטי

  • פותח הנושא powo
  • פורסם בתאריך

powo

New member
תודה רבה מוטי

מוטי האם מותר לי לפרסם בפורום מה שלחתה לי תמורת השבריה בדואית. והביונט? ושוב תודה אברהם
 

powo

New member
מותר לגלות

ובכן לאחר רשות ממוטי. ומה שקיבלתי ממוטי זה כלי צור.חברה אין לי שמץ של מושג איך הכינו אותם .וזה נראה כלל לא פשוט להכין בזמנים ההם כלים כאלה.והם מצטרפים ותופסים מקום מכובד מאד באוסף הכללי שלי.המון המון תודה מוטי.השמח מאד אם מוטי ישטוף לחברים את העיינים באוסף שלו.ושוב תודה אברהם
 
למעלה