תהייה קטנה

Lu Tze

New member
תהייה קטנה

שמתי לב שבקושי מזכירים את TOS בפורום, למה? לדעתי TOS היא הסידרה השנייה הכי טובה (תחביר זה לא הצד החזק שלי) וזה נראה לי מוזר שבקושי מזכירים אותה וגם בקושי מזכירים את הסרטים שלה.
 

sysiphus

New member
כי מרבית האנשים פה לא מכירים

או לא אוהבים כ"כ את TOS. מרבית המעריצים החדשים של TREK מעדיפים להתעלם מאותה סאגה שהתחילה את הכל, אלא אם כמובן מדובר על לצחוק עליה, ואז כולם יודעים שקירק שחקן לא טוב ושיש לו פאה, ושהפעלולים מפגרים... ככה זה עם הצעירים, לא מכבדים את הקלאסיקות... חוצמזה, וסיבה אחרת הרבה יותר טובה היא די פשוטה, פשוט לא קורה שום דבר יותר מדי חדש ומרענן שדורש discussion מעמיק בו, בתחום TOS. מדברים הרבה על נמסיס, על אנטרפרייז ועל העתיד של TREK. כשיש טריוויה או דיון מעמיק, כ"א מביא את הידע שיש לו, ודווקא כן מובאות פה ושם דוגמאות מ-TOS, וודאי ובוודאי (מי מאיתנו לא מתגאה בעובדה שב-TOS הייתה הנשיקה הראשונה בטלוויזיה בין לבן לשחורה, וכו' וכו' וכו'...). בקיצור. אל דאגה. אבל אם חשקה נפשך בשיחה מעמיקה (או לא) על TOS, תעלה את הנושא ותזכה לא רק לשיחה אלא לויכוח מעמיק (או לא...), שהרי בכל עיר שבה יש יהודי אחד, חייבים להיות לפחות שני בתי כנסת - אחד שהוא הולך אליו והשני שכף רגלו לא תדרוך בפאתיו....
 

B a n j o

New member
אניאניאניאניאניאניאניאניאניאני ../images/Emo70.gif

אני חושב שTOS הייתה הסידרה הכי טובה... (די עם האבנים... זה כואב
)
 

Mnementh

New member
אני זוכר...

שמאוד אהבתי לראות את הפרקים ששודרו ב"רואים 6 6 "
, ושיצא TNG, אח שלי ואני חשבנו "מי זה הקרח הזה? " " איזו סדרת המשך דפוקה זו? " , אבל איך שהתחילה הסדרה, האיכות התפוצצה לנו מול העיניים... מהר מאוד שכחתי מ-TOS והתמכרתי ל-TNG , ועם הזמן, גם הפסקתי לאהוב את קירק, וכמובן הגעתי למסקנה שפיקארד קפטן "פי מיליון יותר טוב"
וכל העניינים האלה..... ובאמת TOS נראתה לי ממש סדרה גרועה. היום אני קצת נדהם איך יכולתי בכלל לצפות בסדרה הזו עם האפקטים הכ'כ מזעזעים והתסריטים הדי חלשים והמשחק הלא משהו בד'כ של חלק מהדמויות, אבל.... יש משהו גאוני בסדרה בחלק מהפרקים, יש משהו מאוד יפה בסדרה שאני יכול לצפות ולהעריך היום. במיוחד הרעיונות הבסיסיים עצמם של רודנברי לגבי הרבה מאוד נושאים, שאח'כ מוחזרו שוב ושוב בסטאר טרק, הם נעשו כאן בצורה מדהימה וזו בהחלט סדרה מצוינת ומהנה. גם קירק אחלה קפטן
 

אודו

New member
חוצפה!

משחק גרועה? שאטנר (ושאר הצוות בערך) מצליחים, עם כל ה"אפקטים הגרועים" (מעולים יחסית לזמנם), לשחק וגם להעביר את כל הרעיונות המענינים של הסדרה? לדעתי זה מעולה. היא גם טובה מבחינת רעיונות. אומנם אין הרבה "חלל" אבל הסדרה בעיקר מתמקדת ביחסים בין החיזרים לארציים. אני אישית מאוד אוהב אותה (אבל עדיין הדור הבא יותר טובה...).
 

Mnementh

New member
אני אוהב את קירק

אבל יש שם דמויות שמשחקות זוועה. לגבי האפקטים אתה טועה - אם תשים לב היו בתקופה הזאת סרטי קולנוע למשל עם אפקטים טובים בהרבה. תקופה תקופה, אבל יד מנייר שמחזיקה את החללית זה די מחורבן. שוב אני דווקא מאוד אוהב את הסדרה...
 
למעלה