כי מרבית האנשים פה לא מכירים
או לא אוהבים כ"כ את TOS. מרבית המעריצים החדשים של TREK מעדיפים להתעלם מאותה סאגה שהתחילה את הכל, אלא אם כמובן מדובר על לצחוק עליה, ואז כולם יודעים שקירק שחקן לא טוב ושיש לו פאה, ושהפעלולים מפגרים... ככה זה עם הצעירים, לא מכבדים את הקלאסיקות... חוצמזה, וסיבה אחרת הרבה יותר טובה היא די פשוטה, פשוט לא קורה שום דבר יותר מדי חדש ומרענן שדורש discussion מעמיק בו, בתחום TOS. מדברים הרבה על נמסיס, על אנטרפרייז ועל העתיד של TREK. כשיש טריוויה או דיון מעמיק, כ"א מביא את הידע שיש לו, ודווקא כן מובאות פה ושם דוגמאות מ-TOS, וודאי ובוודאי (מי מאיתנו לא מתגאה בעובדה שב-TOS הייתה הנשיקה הראשונה בטלוויזיה בין לבן לשחורה, וכו' וכו' וכו'...). בקיצור. אל דאגה. אבל אם חשקה נפשך בשיחה מעמיקה (או לא) על TOS, תעלה את הנושא ותזכה לא רק לשיחה אלא לויכוח מעמיק (או לא...), שהרי בכל עיר שבה יש יהודי אחד, חייבים להיות לפחות שני בתי כנסת - אחד שהוא הולך אליו והשני שכף רגלו לא תדרוך בפאתיו....