אהה אהה, "מלא מדי בערבים לטעמו" ? זאת הבעיה ?
אל תדאג, גם קנדה תהיה מלאה ערבים. לא סתם מלאה, אלא הרוב. ולא תוכל לחיות שם.
עד שלא תבין שמטרת הערבים והמוסלמים לכבוש את העולם, תמשיך להיות נאיבי. כי בעניין דמוגרפי, הרוב לא קובע. כי אצל המוסלמים דמוגרפיה זה טרור. הם מביאים הרבה ילדים לעולם רק בשביל להעיף את המקומיים. לא בשביל ברכה ומצוות.