תדיראן

limlim2

New member
תדיראן

רפי שלום, אנו צריכים את עזרתך הדחופה. יש לנו בעיה של חלודה במקרר חדש שקנינו לפני כשנתיים. תדיראן הכירה / מכירה בבעיה וטענה בעקבות ביקור טכנאי שלהם אצלנו כי יש להחליף את דלת המקררץ אך, עברה כבר קרוב לשנה מאז אותו ביקור, וטענתם היא כי אין להם את הדלת במלאי. ואנו ממשיכים להמתין. בגין מוצר זה שילמנו ממיטב כספנו - ולא בכדי שיחליד כעבור שנה. המדהים הוא שאין מהם כל התייחסות לכך. כתבנו להם מכתבים אך שקט בגזרתם. אנא עזור לנו לפתור בעיה זו. אני מצרפת לך את המכתב ששלחנו להם וכולי תקווה שתנחה אותי מה לעשות הלאה. תודה מראש, לימור
 
למעלה