תגל את כאן מתוקה? יקירתי אני רשמתי את המספר פלאפון שלך עם טעות ואת לא התקשרת? הכל בסדר? נשיקות, אני.
ב בבר New member 3/3/01 #1 תגל את כאן מתוקה? יקירתי אני רשמתי את המספר פלאפון שלך עם טעות ואת לא התקשרת? הכל בסדר? נשיקות, אני.