תגל את כאן מתוקה?

בבר

New member
תגל את כאן מתוקה?

יקירתי אני רשמתי את המספר פלאפון שלך עם טעות ואת לא התקשרת? הכל בסדר? נשיקות, אני.
 
למעלה