תגידו...

הייתי מתחלף איתך אבל אין לי ...../images/Emo10.gif

נעליים כאלו,שמעתי שהם נוחות ומרגיעות. יפה לך,תתחדשי.
 
אז תקנה...

ורודות ליאור
 
לא טובים לי הנעליים האלו כי אני לא

יכול להרוג איתם ג'וקים, והם לא שפיציות, וזה לא מתאים לפיג'אמת פסים העיראקית שלי, זה פוגע בפאסון שלי. שקספייר כתב " להיות עיראקי או לא להיות". הא הא הא הא הא הא הא. באהבה ממני,
 
למעלה