הייתי מתחלף איתך אבל אין לי ... נעליים כאלו,שמעתי שהם נוחות ומרגיעות. יפה לך,תתחדשי.
א אהבה ונשיקות New member 5/6/06 #16 הייתי מתחלף איתך אבל אין לי ...../images/Emo10.gif נעליים כאלו,שמעתי שהם נוחות ומרגיעות. יפה לך,תתחדשי.
הייתי מתחלף איתך אבל אין לי ...../images/Emo10.gif נעליים כאלו,שמעתי שהם נוחות ומרגיעות. יפה לך,תתחדשי.
ה הסייח הרוקד New member 5/6/06 #17 לא טובים לי הנעליים האלו כי אני לא יכול להרוג איתם ג'וקים, והם לא שפיציות, וזה לא מתאים לפיג'אמת פסים העיראקית שלי, זה פוגע בפאסון שלי. שקספייר כתב " להיות עיראקי או לא להיות". הא הא הא הא הא הא הא. באהבה ממני,
לא טובים לי הנעליים האלו כי אני לא יכול להרוג איתם ג'וקים, והם לא שפיציות, וזה לא מתאים לפיג'אמת פסים העיראקית שלי, זה פוגע בפאסון שלי. שקספייר כתב " להיות עיראקי או לא להיות". הא הא הא הא הא הא הא. באהבה ממני,