תגידו מה קורה פה? למה נהיה משעמם ויבש תחת בפורום? מייאש להיכנס...
א ארנiן הJיק החדש New member 12/2/07 #1 תגידו מה קורה פה? למה נהיה משעמם ויבש תחת בפורום? מייאש להיכנס...
ד דללה New member 13/2/07 #3 ../images/Emo10.gifזהו? נגמרה התחרות וכולכם נרדמתם? יאללה, תחזרו לעצמכם ותתחילו לפתוח שרשורים!!!