תגידו, מה דעתכם על כל חברות הסלולר החדשות?

RenanaD

New member
תגידו, מה דעתכם על כל חברות הסלולר החדשות?

שווה לעבור אם הן זולות יותר? באיזו חברה אתם?
 

LemonLimeLilach

New member
אבא שלי לא רוצה לעבור עדיין

הוא פוחד שבגלל המחירים הנמוכים הם יפשטו רגל. נשארנו באורנג' בינתיים.
 
אם יפשטו רגל, (לא נראה לי יקרה בקרוב) אז אפשר לעבור לחברה אחרת.. מה הבעיה?

מי שנשאר עם החברות הישנות ומשלם מעל 100 ש"ח זה באמת מוגזם..
 

LemonLimeLilach

New member
תשמע העבודה שלו זה להיות כלכלן

ככה שבזה הוא המבין בבית. כמו שאמרת למטה, הוא משלם, אז
אני נותנת לו. אם זה היה עליי הייתי כנראה מתלבטת (כי יש לי עדיין את התשלום על האייפון) ונוטה לעבור.
 
כן! אני הייתי בהוט מובייל והייתי מרוצה... אז למה הייתי?..
ובכן, אבא שלי השיג מחיר טוב בפלאפון והחליט לחזור אליהם. באמת שלא יודע למה.
אמרתי לו שפלאפון מנסים לרמות את הלקוחות ולדחוף עוד תשלומים וזה לא באמת נגמר ב- "__ ש"ח ללא הגבלה" (יש מלא סיפורים כאלה)
אבל הוא התעקש (והוא משלם, אז... מה אכפת לי?). בת'כלס, ברור שפלאפון עדיפה מבחינת הרבה דברים, אבל מבחינת מחיר ולהימנע מהסתבכויות מיותרות ("שורות קטנות"), החברות החדשות עושות עבודה יותר טובה.

בחברות החדשות זה יותר אמין מבחינת "מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל", לפחות מהניסיון שלי ומקריאה שלי באינטרנט.
והכי חשוב, אין התחייבויות יותר.. לא אהבת? תנסה משהו אחר.

מבחינת איזה מהחברות החדשות, ניסיתי רק את הוט מובייל אבל לפי דעתי היא באמת הכי עדיפה.
היא גם לא חברה חדשה, זו חברת מירס במיתוג מחדש של HOT. יש לה סניפי תמיכה וזו חברה מבוססת יחסית.

מה עוד יש?
גולן טלקום - אינטרנט יותר איטי לפי מה שאני זוכר, אין תמיכה אנושית, הכל דרך האתר שלהם. שמעתי על ניתוקים ובעיות שונות.
מפעילות וירטואליות:
רמי לוי - שזה בעצם פלאפון בתחפושת. הם במצב לא הכי טוב אז לא הייתי הולך על זה... אבל ההורים שלי היו שם וזה כמו להיות בפלאפון רק במחיר נורמלי.
012 מובייל - שזה בעצם אורנג' בתחפושת. לא ממליץ פשוט כי אני מכיר (גם מחברים) שבאורנג' יש בקושי קליטה.

יש עוד כמה שינויים ביניהם כמו חבילות גלישה (עד 3GB למשל) אבל אישית נדיר שאני מגיע ל-1GB.

הקאצ' היחיד שאולי תשמעי על חברות חדשות (גולן וגם הוט) זה שהם לא סיימו להקים את התשתיות דור-3 שלהם, ועל כן הן מתבססות על רשתות אחרות במקומות בהם אין להם תשתית.
הוט מובייל בשל פלאפון וגולן בשל סלקום. אבל מניסיון שלי זה לא באמת היה מורגש.

שורה תחתונה: תנסי, למה לא?
סוף חפירה
 

RenanaD

New member
אוקיי, אז אם לסכם את כל התגובות שלכם:

1. גולן טלקום -
בגלל הניתוקים.
2. רמי לוי - "פלאפון בתחפושת" - למה הם במצב לא טוב?
3. הוט מובייל - מירס במיתוג מחדש של הוט, חברה מבוססת יחסית, עובדים על תשתיות דור 3 של פלאפון. אני חייבת לציין שסניפי התמיכה שהזכרת די מרגיעים... אבל! הוט!!! רק מסיפורי האימה של אנשים אחרים, על החברה הארורה הזאת ושירות הלקוחות המחורבן שלה, אני פוחדת לחשוב על זה אפילו

4. 012 מובייל - "אורנג' בתחפושת" - אתה מתכוון שלכל אורנג' אין קליטה, או שרק ל-012? כי אנחנו באורנג'. לא אומר שהמצב מושלם, אבל עובדה שאנחנו שורדים איתם כבר 12 שנה בערך...

אגב, בנוגע ל-"האותיות הקטנות": בשנים האחרונות חלה רפורמה אצלנו בבית
ומאז אני האחראית על כל ההחלטות וההתנהלות מול חברות הסלולר והאינטרנט הביתי. לאחרונה גם קו הטלפון הצטרף לחגיגה. אז מאז שהוסמכתי לתפקיד, אין דבר כזה של "אותיות קטנות" אצלנו. נציגי השירות יסבירו לי לאט וברור, אני אבין מהר ולעניין, ואין שום סיכוי שחודש אחרי זה יצליחו להפתיע אותי בחשבונית. אף פעם לא חייבו אותי על משהו שלא הסכמתי לו, ובפעם היחידה שזה קרה גם קיבלתי החזר + פיצוי. אז אם קורה משהו כזה פעם בחמשת אלפים שנה, אני עולה על זה מיד. אבל חוץ מכאב הראש והביורוקרטיה הנקודתיות, בד"כ אין לי בעיות בתחום, וזו לא הסיבה שבגללה אעזוב חברה כלשהי. לפחות לא כרגע, כשהכל בסדר גמור.

עכשיו כמה שאלות אחרות:
1. נניח שאני עוברת חברה ופתאום יש לי תקלה באייפון (שעליו נשארו 9 תשלומים לאורנג' בערך), למי אני פונה?
2. לא התחלתי לברר אפילו על תוכניות בכל החברות החדשות (נכנסתי רק לאתרים של 3 הוותיקות), אז אין לי מושג על מה מדובר. אבל - מישהו סיפר לי שגם כל המבצעים של קו ב-50 שקל בערך הם רק למספר בודד של חודשים, ואחרי זה המחיר קופץ לאותו מחיר כמו כל החברות. אז אולי בשביל השקט הנפשי לא שווה לעשות את המאמץ, תמורת X חודשים? או שאין פה בכלל עניין של שקט נפשי, כי המצב של כולן הרבה יותר טוב מבעבר, ולכן אין טעם להצמד בכח לאחת החברות הוותיקות?
בקיצור, אני חוששת
ומנסה להחליט אם זה מוצדק או סתם גורם לבזבוז כסף...
 
ככה 2. רמי לוי - אני פשוט שמעתי שהם דיי מתקשים לגייס לקוחות וזה לא נראה טוב מבחינתם. בת'כלס זה לא משנה, כמו שאמרתי, ההורים שלי היו שם וזה סבבה, במידה והם נסגרים אפשר לעבור לחברה אחרת.
3. אנחנו בבית עם אינטרנט HOT, כבלים HOT, טלפון ביתי HOT, ועד לא מזמן HOTMobile... אני אומנם לא מתמודד איתם ת'כלס, אבא שלי מנהל את זה, אבל לא שמעתי על בעיות מיוחדות ואבא שלי לא פריאר שיתפשר על שירות גרוע.
צריך גם לדעת להתמודד איתם..
4. אני התכוונתי אורנג'. אני משרת בקריה, שזה בערך לב תל אביב, ולחברים שלי אין קליטה
חבר שלי בדיוק עבר בגלל זה.
כשהתכוונתי "בתחפושת" הכוונה למפעילים וירטואליים, שזה פחות או יותר חברה שאין לה תשתיות פיזית, והיא משתמשת בתשתיות של חברה קיימת (רמי לוי>פלאפון, 012 מובייל> אורנג')
אז מבחינת איכות קליטה ודברים כאלה, זה כמו להיות בחברת תשתיות עצמה. רק מבחינת תוכנית זה שונה..

אם את לא חוששת מ"אותיות קטנות" ואת מצליחה להוציא מחיר טוב (מתחת ל-100 ש"ח לחודש) בחברה ותיקה אז סבבה- למה לא. מעל זה לא הגיוני לשלם.
אגב, זה לא רק תשלום, אבא שלי בא אליי לא מזמן ואמר שהם באמת הכניסו סעיף רשע שאומר שאחרי איזה חצי שנה המהירות אינטרנט (שכרגע בערך 8MB) תרד לאיזה 4MB או 2MB לא זוכר, אבל לא משהו מתקבל מבחינתי.

1. אני יכול רק להניח שבהמשך לתשלום שעדיין לאורנג', המכשיר נקנה דרכם ולכן האחריות עדיין עליהם.. אצלנו כל המכשירים נקנו מחוץ לחברות.
2. יש באמת מבצעים של 50 ש"ח לכמה מהחברות עכשיו (האמת ראיתי רק לגולן) למשך כמה חודשים, ואז הוא קופץ ללא יותר מ-100 ש"ח. שזה לפי מה שאני יודע, ממש לא כמו כל החברות,
כשהותיקות עדיין סוחטות מלקוחות מאות שקלים לחודש...

שורה תחתונה, זה תלוי כמובן אם זה משתלם לך, אם את מרוצה עם החברה שלך והמחיר טוב, אז אין סיבה... אם לא, אז אין למה לחשוש לנסות חברה אחרת.
תמיד אפשר להתחרט ולחזור, החברה הקודמת תשמח לקבל אותך בחזרה
 

RenanaD

New member
אז השורה הסופית שלך היא שתמיד אפשר לעבור

ולכן בכל מקרה כדאי לנסות את אחת החברות החדשות, אלא אם כן יש סיבה מוצדקת להשאר אצל הוותיקה (אותו מחיר ובדיקה שאין אותיות קטנות, גם לא בענייני מחיר)?
 

o0Invisible0o

New member
עברתי לגולן טלקום.

זול אבל יש ניתוקים כל הזמן..זה די מציק - נניח אני באמצע שיחה ופשוט אין שירות יותר ואז חייבים לכתוב את הפלאפון ולהדליק!
ולפעמים אני קמה בבוקר ורואה שאין שירות ויכול להיות שפספסתי שיחות וכאלה.
הבנתי שזה לא קורה לכל אחד..אני אעבור מתישהו להוט מובייל, הבנתי שאצלם אין את הבעיה הזאת!
וכן, תעברי..אני לא מבינה מה החשש מפשיטת רגל כי אין שום מחוייבות, המכשיר שלך ונקנה דרך חברה אחרת ואת משלמת על שירות חודשי של שיחות + אינטרנט חופשי וזהו. אם פושטים רגל את פשוט מחליפה לסים של חברה אחרת.
 
למעלה