תגידוווווו,,,,,

נעמי 1

New member
אני... כל פעם שאני נרדמת...

אז דרדסית מעירה אותי...חחחחחחחחחחחחחחחח
 

נשית~37

New member
רדום רדום חחח

מר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (R) בחופש...אז רדום חחחחח אגב, לא גנבתי את הפטנט (חחחחחחחחחחח), השאלתי אותו בהסכמתו של המלעון.
 

נעמי 1

New member
נו... אפשר לישון יום אחד...

או לחילופין... להיות רציניים... לא מוכרחים כל הזמן חחחחחחחחחחחחחח
 
אני רואה שגם את אימצת את זה

תשמעי, אני ממש דואגת, בהודעה הקודמת שלי כתבתי "חחחחחחחחחחחחחחחחחח" בלי לציין את המקור... את חושבת שהסתבכתי ? תוכלי להרגיע אותו ולבקש שיוותר לי רק הפעם ??? אמא´להההההההההההההההההההה
 

גיוRא

New member
חחחחחחחחחחחחחח קרן לא סולחים

זכויות החחחחחחחחחח מהכותרת שמורות.. {הועתקו מההודעה של קרן}
 
שוב סינית ?

אחרי שכל כך העלבת אותם.... נראה לי שמיד כשתשבי, יגישו לך את החשבון.... וחוץ מזה - אני כבר מסודרת (פלאפל אוריון)
 
חחחחחחחח,,,,,,אני,,,????

את מי העלבתי??? איככסססס,,, אם כבר אז פלפאפל ארמון,,, חלונות הסיטי,,,,
 
עזוב, תן לה לאכול באוריון

היא תאכל שם עוד כמה דברים ..... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
מהההההה למשל,,,,,

עוד אוכלים בארמון,,,???? ולהזכירך,, אני כבר לא בצפון,, לפי כך לא אוכל אצל ארמון,, גם לא קפה העוגה,, גם לא אבו יוסף,, גם לא בציינה,, טאון,, וגם לא,,,,,,,,זהוא,, אני חושבת,, על בתי קפה לא דיברתי,, עדיין,,
 
למעלה