תבל דיגיטל

same same

New member
תבל דיגיטל

קצת ארוך, אבל שערורייתי בהחלט: הסאגה שלי עם תבל דיגיטל התחילה בהתחברות שלי אליהם ב-14.12. אחרי חודש בערך החלטתי שאני רוצה לבטל את המנוי אצלם, פשוט לא יוצא לי לראות טלויזיה בכלל. התקשרתי לנסות לנתק. אמרו שיחזרו אלי. התקשרתי שוב. אמרו שוב. אחרי כמה נסיונות (שערכו כשבוע) שלחתי מייל: "דיברתי עם נציגת שירות לקוחות שלכם לפני שבוע בערך, וביקשתי להתנתק ממכם. היא אמרה שיחזרו אלי תוך יום-יומיים ואף אחד לא חוזר אלי. אני לא מעוניינת להמשיך במנוי, ואני מבקשת שתנתקו אותי מיידית מהשירות. זה לא ייתכן שכשמבקשים ניתוק אתם מתעלמים מהבקשה. " לזכותם יאמר - קיבלתי תגובה באותו יום, ואכן התקשר אלי נציג לקוחות. פירוט השיחה נמצא באי מייל ששלחתי כעבור שבוע ימים וב לשירות לקוחות: "בשיחת הטלפון אמרו לי לשלוח פקס עם בקשת התנתקות (דבר שיכלו להגיד לי לעשות עוד בפעם הראשונה שביקשתי) ומאז שוב נעלמו. להשיג אתכם בטלפון זה סיוט כי זה מצריך כ-10 דקות לחכות על הקו, אף אחד לא הודיע לי מה עושים אחרי הפקס, אף אחד לא תיאם איתי מועד ניתוק. התחיל חודש חדש (פברואר) ואני לא מוכנה לשלם על חיבור שאני כבר 3 שבועות מנסה לבטל!!! מעבר לזה, בשיחת הטלפון עם נציג השירות שלכם בשם נחום, התברר שמשום מה יש לי חיובים רבים על סרטים בהום סינמה שאני לא הזמנתי מימי. הזמנת הסרטים התבצעה כמעט כל יום בשעות הלילה החל מהיום בו התקינו לי את הממיר הדיגיטלי, באמצע חודש דצמבר. כתגובה לטענתי שלא הזמנתי את הסרטים הגיב נחום "לא יכול להיות, מדובר על ממיר דיגיטלי ואין אופציה טכנית לגנוב ממך, אם את טוענת שאת גרה לבד כנראה שמישהו נכנס אליך הביתה, התיישב לך בסלון והזמין סרטים על שמך". יתרה מכך, אחרי שחזרתי ואמרתי שאני רוצה להגיש תלונה על הסרטים שנגנבו ממני ושאני לא צריכה לשלם עליהם אמר לי שיעביר זאת למחלקת הבירורים "אך מראש הוא מודיע לי שלא שמע מימיו על תלונה דומה ומן הסתם יבדקו ויגלו שאכן אני הזמנתי את הסרטים". מיותר לציין שזו אינה תגובה ראויה לנציג שירות. מיותר אף יותר לציין כי מאותו יום לא שמעתי דבר ממנו, מנציג שירות אחר של החברה, או ממחלקת הבירורים שלכם. השירות שלכם הוא מתחת לכל ביקורת אפשרית. אני מבקשת להתנתק מיידית מהחיבור אליכם, וכן שתלונתי בנוגע לסרטים שהוזמנו תבדק ע"י הגורמים הרלוונטים" התגובה שקיבלתי היתה: "שלום רב בקשתך הועברה יצלצלו ויקבעו. לגבי סרטים: אי אפשר להזמין סרט אלא אם פותחים הערוץ בשעה שהסרט מתחיל ורק ב5 הדקות הראשונות. יום נעים" שלחתי בחזרה: "מה הקשר בין התשובה שלך לגבי סרטים לבין מה שאני כתבתי?? אני רוצה להעביר את הסיפור הזה למחלקה רלוונטית אצלכם שתבדוק את הטענה שלי שגנבו ממני עשרות סרטים ושאני נדרשת לשלם עליהם. למה את מספרת לי איך מזמינים סרט?? אם לא יצלצלו אלי לקבוע ניתוק עד מחר, אני פשוט מבטלת את הוראת הקבע בויזה לתשלום אליכם. " התשובה שקיבלתי: "שלום רב אף אחד לא יכול לגנוב ממך סרט. יש ללחוץ מהשלט שלך ברגע שסרט מתחיל אי אפשר אף להעביר כרטיס מממיר לממיר! והעברתי בקשתך לניתוק! יום יפה" התגובה שלי: "התשובה שלך מעידה בדיוק על מה שניסיתי להגיד בפניה שלי מאתמול בלילה - על זלזול בטענה שלי, על העובדה שאתם טוענים שאני משקרת, בלי לבדוק עובדות, ועל העובדה שהשירות שלכם מזכיר שירות של מונופול שלא אכפת לו מהלקוחות שלו. גנבו לי סרטים מהממיר - אני לא הזמנתי מימי הום סינמה, ויש לי על החשבון בסביבות 3 סרטים כל יום החל מה-14.12, בשעות הלילה המאוחרות, כולם סרטים כחולים אלו לא סרטים שאני הזמנתי, אני גרה לבד ככה שאף אחד אחר בבית לא יכל להזמין אותם. האופציות הטכניות לגניבה קיימות בוודאות. אין כזה דבר "אף אחד לא יכול לגנוב" - כל דבר אפשר לגנוב. בידע הטכני הלא גדול שיש לי אני יכולה להגיד לך שאפשר לשכפל כרטיס ולצרוב שני כרטיסים זהים אם ממש רוצים. אני לא יודעת אם זה מה שקרה, או עשרות אפשרויות טכניות שאני לא מבינה בהם, או סתם טעות אנוש שחיברה את הממיר אצל מישהו אחר למנוי שלי, אבל העובדה היא שאני לא הזמנתי אף סרט ושבמהלך דצמבר הוזמנו עשרות סרטים על שמי. אם תוכלי בבקשה לתת לי מס´ טלפון של אחראי אצלכם בשירות לקוחות/ניתוקים/תלונות, אבל מספר ישיר, כזה שלא יצריך אותי לחכות רבע שעה של מוזיקה על הקו, אני מאד יודה לך, ויפטור אותך מהצורך לטפל בזה." כתגובה קיבלתי את העובדה שאי אפשר לתת לי טלפון ישיר של אחראי, ושאם אני רוצה אני יכולה לתת לה טלפון ולבקש שיתקשרו אלי. אני מחכה לשמוע מאחראי אבל משום מה אני סקפטית לגבי כל העניין. מה עושים בכזה מצב? איך אני יכולה לא לשלם עד שהם יזכרו לנתק אותי? איך אני מוכיחה שלא אני הזמנתי סרטים (ואגב, עד כמה שידוע לי צריך קוד מיוחד על מנת להזמין סרטים כחולים, ואני מימי לא ביקשתי קוד כזה). תודה!
 
למעלה