תבל דיגיטל 2

אביה2

New member
תבל דיגיטל 2

לאחר עשרות טלפונים לחברת תבל מסתבר כי חברת תבל לא מציינת ולא מודיעה לציבור הלקוחות כי קיים גוף הנקרא תלונות הציבור, ויושבת שם בחורה בשם ענבל מספר הטלפון במשרדה הוא 03-6382483. לא שהיא עוזרת הרבה, אבל כדאי שתדעו. כמו כן ביקשתי את כתובתיהם של חברי הדירקטוריון של חברת תבל אך משום מה מזה מספר חודשים חברת תבל מתחמקת ממתן הכתובות. אולי רצוי שגם הדירקטורים ידעו את רחשי ליבם של ציבור הלקוחות.
 

שאקל

New member
לא יעזור לך

את יכולה להרים אליהם כל שניה טלפון ולא יעזור. אצלנו הטרדנו אותם כל יום והם תמיד שכחו על מה דברנו איתם לפני יום. הם מתחמקים מתשובות ותמיד אמרו לנו שמישהו מעליהם יפנה אלינו בחזרה בטלפון וזה מעולם לא קרה. מעולם לא החזירו לנו תשובה בחזרה כפי שהבטיחו. הדרך היחידה היתה לגשת למשרדים שלהם ולהרים שם צעקות. הטלפניות שעונות לטלפון לא יעזרו ויש להם הנחיות לא להעביר שמות וטלפונים של עובדים בדרגה מאליהם. כל מה שהן אומרות בטלפון זה אוסף של שקרים מצטברים. מה שקורה בתבל דיגיטל זה אבסורד. זו רמאות והונאת ציבור שלם של לקוחות שצריכים לבזבז כסף רק על טלפונים ולצרוח בטלפון אחרת אף אחד לא ישמע אתכם. יש להם טקטיקה לחברת דיגיטל. טקטיקה שמרמה ציבור שלם ועובדת עליהם בעינים. גם אם יש מי שמזיפים מנויים להום סינמה אצלם לא הגיוני שכל כך הרבה לקוחות יתלוננו על אותה בעיה בדיוק של חיובים לא אמינים על סרטים שמעולם לא הוזמנו. זו תופעה ויש מי שמרוויח הרבה כסף ממנה אז אין סיבה לטפל בזה. אנחנו התנתקנו מתבל לתמיד. המלצנו לכל מכרנו לעשות אותו דבר. לא מגיעה להם שנהיה אצלם.
 

stio

New member
תגובה!

א. הם לא "שכחו" על מה שדיברת איתם, הם רצו לשכוח! ב. יש אנשים שלא רוצים להתנתק מתבל כי יש ערוצים ששם לא משודרים בלויין אז הם נשארים תקועים עם תבל.
 

אביה2

New member
ניתן להתלונן גם במשרד התקשורת

ניתן להתלונן במשרד התקשורת פקס מספר 02-6706373 הממונה על פניות הציבור, וכל המרבה הרי זה משובח
 

stio

New member
סקופ!!!!

א. קודם כול סליחה שאני כותב הרבה הודעות... ב. הודעה שהתפרסמה בפורום צרכנות באתר ספידי נט בעוד כשבוע אני נוסע לטיול בחול למשך של 3 חודשים. כמובן שלפני היציאה אני רוצה לנתק את הכבלים כיוון שאף אחד לא יהיה בדירה. מספר ימים שאני מתקשר לחברת הכבלים, עונה לי נציגת לקוחות שומעת את דרישתי אומרת לי להמתין ואחרי המתנה של חצי שעה בערך מתנתקת לי השיחה. אני יודע שכאשר אני רוצה להתחבר זה לוקח בדיוק 5 דקות. כמובן שאני לא אוותר להם ולא אשלם על תקופה שלא אהיה ואצפה בכבלים. מה כדאי לעשות? לקישור להודעה http://www.speedy.co.il/cgi-bin/forums/robboard.cgi?board=consumerism&action=display&num=1010
 

jalon

New member
סע למשרדי חברת הכבלים

והחזר את הממיר. מרגע החזרת הממיר לא תחויב עוד. אם אתה מנוי בחברה שאינה משתמשת בממירים: שלח מכתב רשום לחברה עם הודעת הביטול. תוסיף בדואר עוד שקל כדי לקבל בחזרה אישור מסירה. שמור אותו. מיום שהתקבל המכתב במשרדיהם הם אינם יכולים עוד לחייב אותך, אלא אם הוסכם בחוזה ביניכם שקיים פרק זמן מסוים (וסביר) של מספר ימים עד הניתוק בפועל. זהו.
 
למעלה