תאי הטלמסר נפתחו !

תאי הטלמסר נפתחו !

ועכשו אתם יכולים לקבוע : שירי , נינט , או גבסו ? הצביעו והשפיעו !
 

Poi§on

New member
שירי תזכה!

או נינט?
 

14מתן

New member
פשוט אכזה...

שירי הייתה צריכה לקחת היא זמרת אמיתית נינט פשוט הייתה גרועה ועשתה ביצוע משפיל לשיר נהדר שירי הייתה מעולה מכל הבחינות וחבל שלא מעריכים אותה על זה...
 

Poi§on

New member
אני מסכים...

נינט יודעת אבל לרגש היטב! את הרושם הראשוני שלה היא עשתה כמו שצריך בשיר "מקיץ אל חלום"... אבל שירי שלי...חבל שלא זכית לא נורא! היא עוד תעקוף את נינט בסיבוב
 

14מתן

New member
בדויק

המבחן האמיתי הוא המכירות תקליטים ואני יהיה הראשון בתור לקנות את של שירי נינט, תחנקי מותק !
 

RAZOSH

New member
אוווווווווווווו היייתם רוצים

נינט היא מלכה נינט היא אהבת כולם אפילו השופטים נתנו לה את כל הנקודות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 וגם העם בחר נינט .. אז לכו אתם והשירי שלכם !!!!!!! ואני יהיה הראשון שילך לקנות את הדיסק של נינט .. שורה תחתונה נינט נצחה נינט דפקה הופעה ושירי סתם סנובה שהשופטים הביאו ל25אלף נקודות היא כזה - מה המה ?? זהו?? איזה סנובה מגיע לה אם מישהו נפגעאני מצטער זה אני עוד בהסיטריית נינט !!
 
לא פלא...... כל הבמה בניצנים רעדה

כשהודיעו שהיא במקום הראשון..... חבל לי על שירי, אבל היא תצא עם סינגל מקפיץ.... ויהיה טוב
 
כן, שמתי לב שאני צריכה לשנות חתימה

מחר...... כשאני אצא מההלם! (ששירי לא זכתה)
 

א ו ח נ ה

New member
שירי בחרה שיר מעפאן!!!!!!../images/Emo3.gif

זאת הסיבה היחידה שהיא לא גרפה את הקולות מהקהל בבית. היא לקחה שיר שהוא ממש לא להיט ופיספסה את הגמר בענק!!! לנינט יש קול חזק ומעולה, אבל לשירי יש יותר נוכחות על הבמה והיא מקרינה משהו חו"לי בניגוד לישראליות של נינט. ממש חבל שהיא בחרה לשיר את דון קיחוטה. ממש לא ברור למה היא עשתה טעות כזאת.
 
../images/Emo4.gifהיה קצת מאכזב

ביצוע מאוד אנמי של נינט , הופעה מעולה של שירי, למרות שלדעתי קריעת השמלה גרמה ליזהר אשדות ורוני בראון להוריד לה נקודות.דווקא גבסו היה לא רע, אבל אין מה להגיד : מי שהיתה צריכה לזכות - זכתה .פשוט מגיע לה. והביצוע של כולם לשיר של שלומי שבת היה אחד הדברים הכי מרגשים ששמעתי בזמן האחרון.
 
נינט ../images/Emo99.gif

לא יעזור בית דין - נינט מלכה. ונינט גם ניצחה בצדק אמנם, הופעתה של שירי הייתה שווה הרבה יותר ממקום שלישי אצל השופטים (מי אמר שאי אפשר להעמיד שיר בצורה טובה?), השיר שבחרה היה מקפיץ ובהחלט עשה את העבודה.
 

Raz male

New member
../images/Emo58.gifלבעלי לב חלש!!!

אז ככה ...כל התקופה של התוכנית די השתדלתי לא להגיב. אבל עכשיו כשזה נגמר, אני אסכם. שירי- היא זמרת אדירה, יפה ויש לה נוכחות על הבמה. אבל עולם המוסיקה טובע בזמרות כאלה והדבר האחרון שאנחנו צריכים בעולם זה עוד איזו גופה מקפצת שכמו תוכנת מחשב בא , שרה והולכת. גבסו- לדעתי בן- אדם אם חוסר בטחון, ולמה? כי הוא לא צריך את הפרסום הזה יש לו כל מ-צ-ו-י-ין. אם היה לו עומץ היה מצליח גם בלי להשתתף בתוכנית. נינט- היא מושלמת!!! גם יפה גם שרה מהבטן, מהלב ואם כל הנשמה וכל מילה נוספת מיותרת בהצלחה בהמשך הדרך!!!
 

googely bear

New member
השגיאות כתיב בכוונה?

כי בלי עין הרע יש לך הרבה...(ראה גבסו להלן). לדעתי לנינט הגיע. אבל שירי בכל מקרה תצליח כי היא מוכשרת ומכל המתמודדים לא היו הרבה שפנו לזרם המזרחי(והיא היחידה מהשלושה שעלו לגמר), אז היא בכל מקרה תצליח.
 
למעלה