ש.....ק.....ט

מירב 23

New member
נשמע מפתה

אין כמו להתנות אהבים עם פיתה מטפטפת ונקרעת לאור פרוג'קטור... אם עדיין חוגגים את ט"ו באב ברחבי העולם אני אגיע לשם. זאת הפלאפליה שבפינת סירקין?
 

nescafe

New member
עזבי אותך מסירקין...

יש מפגש אצל חאזן..
 

מירב 23

New member
עד חיפה בשביל חאזן../images/Emo35.gif

את כנראה מבלבלת אותי עם מישהי אחרת...
 

nescafe

New member
מה, את לא בקטע../images/Emo35.gif

כדאי לך...אחלה
ות יש כאן........... יאמי........
 

nescafe

New member
חייבת, עיניים..

את תמיד מוזמנת... ומירב כפרה, אצלנו אין שעות ל-
....אפשר גם ארוחת בוקר... <אבל בלי עמבה...
>
 
שווארמה בלי עמבה???../images/Emo12.gif

איך אפשר??? זה כמו ט"ו באב-בלי אהבה...
יאללה מתי הולכים???(כשאני אוכלת אני שקטה...)
 

nescafe

New member
ראית מה זה?

עיראקית ששונאת עמבה........ יאללה בכיף...אפשר לעשות מפגש טחינה מחר אצל החאזן..
 

אה חייב

New member
לא בפינת בן יהודה...

ואל תצחקו אבל משפחה שלמה חגגה שם יומולדת (או משהו כזה) - היו פרחים/עציצים/פלאפל/אבטיח... הסבתא אפילו דאגה לכלבה שלי (הביאה מים ושאריות סטייק) והאשימה אותי שאני (ציטוט) "לא מחוברת אליה"... הטחינה המטפטפת...החמיצות בפה....הוא עם קולה אני לוגמת (גומעת יותר נכון) מים...הצ'יפס...היובש בגרון...עוד פעם לגימה...הגראפס בסוף... מי מבקש יותר...מי?!
 
כולם..

פתאום ביחד, דביקים להבחיל ואני לבד. טוב אולי לא לגמרי לבד, אבל האלכסון מכאיב לי בגב... החברה הכי טובה שלי עומדת להתחתן (כן, אני כבר מתגעגעת אליה) וחברה אחרת כלך כך ביחד שהזוגיות הזו מנקרת לי בעיניים...... תקראו לזה קנאה, או לא (אגב אותן אני אוהבת, את הדביקות לא) אבל... יש לי הרגשה שאני כותבת כאן חלקי מחשבות...מקשקשת שטויות ובכל זאת מישהו בטוח יבין..
 
ברור,

שזה הכי קשה, שפתאום כל החברים מתחתנים ולא נדבר על אלה שחושפים את יורשי העצר שלהם בגאווה.... וכן כן זה קצת צובט בלב לראות כמה הוא דומה לאבא שלו ולאמא ואתה תקוע בלי אפילו בת זוג! אבל!!! אני מנסה להיצמד לחברים הסינגלים שלי, אלה שיוצאים לפאבים ומסיבות, איפה שאולי תיהיה האחת,ואיפה שלא זוכרים בדיוק כמה קשה (אם שתית מספיק) בכל מקרה, להישאר בבית זה לא הפתרון, והיכנס לדכאון בטח בטח שלא שי
 

roeikush

New member
הכי קרוב לבד?

העניין שבשביל לא להיות לבד צריך לדעת לאהוב את עצמך גם שאתה לבד. אולי זה נכון אולי זה לא אני לא ממש יודע, לפעמים קשה להבין את החיים. אני נמצא באותו מצב כמוך כרגע מתגעגע רוצה קמה לאהבה אבל יש מצב שזה הכל רק רצונות כאילו שזה מה שיסדר את הכל. יש בזה מעין תלות בלא להיות לבד, באהבה. אני לא בא לבקר גם אני כזה. אבל אני חושב שמי שלא יכול להסתדר עם עצמו לבד לגמרי לא יוכל להסתדר בזוג. להיות לבד ולאהוב את זה זה לאהוב את עצמך להרגיש שלם עם עצמך ולבד ולא שמשהו ישלים אותך מישהי תוכל להשלים אותך שאתה שלם עם עצמך לא שחלקים בך חסרים. אבל המחסור זה חלק חסר. איזה פרדדוקס :( הכי קרוב לבד או אולי לא :)
 
הזכרונות.....

לעיתים ידידי, בדיעבד חושבים על דברים אחרת...ורואים שהכל היה מטורף מאהבה, והכי כייפ בעולם... ואני שמחה שאתה זוכר את הרגעים הללו- כי לפחות נותר לך זכרון טוב ונעים... השאלה הנשאלת היא למה שלוש שנים אתה עדיין מזכיר אותה כסיפור מרגש בחייך, אתה זוכר שהיא אוהבת פיטריות וזה שימח אותה כשאתה הכנת אותם עבורה.... האם אתה באמת ובתמים מתגעגע לתחושה - שאגב גם אני מתגעגעת לתחושה של הביחד... בדיוק כמוך, או שמא אתה מתגעגע לאותה בחורה שלדעתי ברת מזל... שהיה לך אותך... (אם ככה אתה כותב את הזכרונות שלכם...). ???? בכל אופן שתמשיל לחוש כך זה לעיתים כואב כי אין את זה בנמצא, אבל כזה יגיע.... אתה תיהיה מלא בזה... והיא- החדשה תיהיה מאושרת... אני מבטיחה לך... בהצלחה איש אנונימי.... דנדוש
 
למעלה