ש א ל ה

no one10

New member
ש א ל ה

בעולם\ קהילה הלסבית קיימים מונחים רבים. הבולטים בהם הם בוץ' ופאמ'. הבוץ' היא כביכול הגבר גבר. הנשים שצריכות (לרוב) את השיער הקצר, את השליטה במיטה, וכו' (קחו לדוגמה את מוירה,שיין,טאשה). הפאמיות.. הן הנשים הכי נשיות שיש. הרכות, העדינות, אלו שצריכות את החיבוק העוטף, המגן (ג'ני, טינה, כרמן, דיינה). אלה כמובן תיאורים כפי שאני רואה את הדברים. כמובן שיש נשים שלא משתייכות לאף אחת מהקבוצות (בט', אליס, הלנה). אבל אם הייתן צריכות להעיד על עצמיכן, מי מהן אתן? ומי מושכת אתכן?
 

Shiri from the block

Active member
לדעתי בט' היא נשית בחיצוניות אבל בוצ'ה מבפנים חחח, כי היא חולה על הקטע של השליטה בכל דבר, אבל מבחוץ היא כולה מטופחת והכל.. מי מהן זאת אני? שאלה טובה../images/Emo67.gif נראה לי כמו ג'ני של העונה הראשונה כי אני זוכרת שנורא התחברתי לאל מי שהיא הייתה.. גם בקטע שהיא בי.. למרות שאני יודעת שגם אליס היא בי אבל בסדרה רואים איך ג'ני מגלה את זה לראשונה וכל התהליך שהיא עוברת, בזמן שאליס כבר ממזמן עברה את זה.. אז אני די מהאלה הרכות, עדינות, אלה שצריכות חיבוק עוטף ומגן../images/Emo9.gif. כמה קיטשי זה נשמע? חחח
 

260adar

New member
נראה לי

שאני בכיוון של בט, חיצונית-נשית יחסית, ופנימית-משתנה, אבל לרוב תכונות גבריות יותר, שליטה, התנהגות וכו' ומי מושכת אותי? כרמן וטינה, אולי הנשיות המובהקת, אולי כי יכולתי לזהות בהן תכונות מסויימות שקיימות בבת הזוג שלי.
 
למעלה