ניתן להתחבר לשרתים הפיראטיים האלה?
לא שאני רוצה לשחק בשרתים הפיראטיים האלה, להפך, אני דווקא רוצה שלוקאס ארטס ירוויחו כסף בשביל שהם ייצרו משחקים חדשים (עוד חבילת הרחבה לגלקסיס, חבילת הרחבה לקוטור 2 שהיא תהיה בעצם החלק שלוקאס קיצץ מהמשחק המקורי, וכמובן- קוטור 3, ולא יזיק גם jk4 ולחובבי האסטרטגיה- battlefront III או ampire at war II) אני פשוט מתעניין