שתי שאלות..

CLASSIFIED

New member
שתי שאלות..

יש לי לנובו 3000 C200 עם וינדוס אקס פי ואובונטו. במקור קיבלתי אותו עם ויסטה, ואני מעונין לצרוב לי דיסק גיבוי של המחיצת שחזור, שיהיה. איך אני עושה את זה? חיפשתי ולא מצאתי. ושאלה נוספת: לפעמים כשהמחשב ``מתאמץ`` העכבר זז לאט ונתקע כזה, מה אפשר לעשות? יש לציין שזה קורה רק בוינדוס אקס פי. בלינוקס הכל בסדר.
 
למעלה