שתי הפלות וחמישה ילדים

iris10

New member
שתי הפלות וחמישה ילדים

במהלך שש השנים האחרונות עברנו אינספור טיפולים וניתוחים שהסתימו בשני הריונות ובשתי לידות מוקדמות בחודשים חמישי ושישי לצערי אף ילד מהילדים לא נותר בחיים כיום אני מוצאת את עצמי עם חצי גוף מתפקד נשמה גמורה והגיון שאומר אולי די כדאי לוותר למרות שהלב רוצה הריון של 9 חודשים אך גם אם אני לא אלד עדיין אני אישה משכילה עם תעודות ואולי המחיר ששילמתי הוא כבד מדי 5 ילדים מתים גוף מצולק וחולה ונשמה שבפנים מתה היום אני חסרת אוים ולא יודעת אם לקחת סיכון של הפרייה או לנסות פונדקאות או לוותר בכלל
 

jole

New member
איריס יקרה,

לאחר שאני קוראת את ההודעות אני מרגישה שמה שעברתי הוא כעין וכאפס לעומת הסיפורים הקשים כאן. לכן אני מרגישה שכל מה שאני יכולה לעשות זה לנסות לעודד אבל לא לדחוק. קשה דרך המדיה של הרשת להגיע לנשמתו של אדם, לדעת מה עובר עלייך באמת, אז אני לא אגיד- אל תוותרי!!! תמשיכי בכל מחיר!!! אבל! וזה אבל גדול כמי שחוותה אובדן ולאחריו הריון פורה , כשמגיעים לרגע בו מחזיקים את הגוזל כל מה שעברנו מתגמד כל כך. ובעניין פונדקאות, יש לנו במשפחה תאומים שנולדו מפונדקאות כשהאם הפונדקאית שימשה כרחם בלבד (הביצית והזרע היו של בני הזוג) היום הם בני 6 עצם העובדה שבת משפחתנו לא נשאה אותם ברחמה לא גרעה כהוא זה מהאושר שהם הביאו לחייה ולמשפחה כולה לאחר שנים כה רבות של הפלות והריונות לא תקינים. הכי חשוב הוא להפרות את נשמתך לפני הכל, לרפא אותה ואז אפשר צעד צעד לטפל בכל השאר.
 
איריס יקרה

מקבלים מכות ומקבלים את הכח לעמוד בהם כשלי זה קרה לא האמנתי שאני ישאר בחיים בפעם השניה כשהתינוק נפטר חשבתי שהנשמה שלי יוצאת יחד איתו אין לי מושג מאיפה היה לי הכח לנסות שוב- אבל הנה ב"ה ניסיתי וקרה הנס איריס לנסות שוב-ולא להתיאש!
 
לאיריס ../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

איריס, אני מודה לך על הפתיחות, הכנות והרצון לשתף את תחושותיך... אני מקווה כי תשתתפי בפורום באופן קבוע,תשאבי כוחות להתמודדות ותגלי על עצמך דברים חדשים , תוך כדי השיחות... אין ספק כי התקופה הנוכחית קשה עלינו, כאשר הסביבה מקשה עם שאלות כמו "מה עם ילדים???" או "נו, למה אתם מחכים???" לכי תסבירי להם... הפורום הוא שלנו ובשבילנו... כלומר, כאן אין מקום למסיכות, כשרע על הנשמה וצריך להוציא... אנחנו כאן בשבילך! אל תחושי גמורה... ברגעים קשים, תמיד חישבי על חצי הכוס המלאה... אני בטוח מבלי שאני מכיר אותך, כי יש בך המון תכונות טובות, יופי פנימי ואישיות ייחודית אך ורק לך, לאיריס10!
ההתלבטויות שלך לגיטימיות, אולם אל תבחרי בלוותר כלל... הרי לשם מה היו כל 6 השנים האחרונות?! קראתי פעם משפט מאד חכם של אסא כשר שאיבד את בנו יהורז " בכל יום אתה יוצר את המשמעות מחדש, בכל יום יש לך דף חדש למלא, למרות שבכל מקרה תגיע לכריכה האחורית של הספר"... חישבי על כך... תמיד כאן בשבילך, תמיד איתנו
 
למעלה