שרשור

היום בתפוז אנשים ../images/Emo20.gif

הערב, מיד לאחר סיום התכנית "מת להיות" נארח את המתמודד הזוכה בתוכנית ב-BlogTV. אתם מוזמנים לשרשר שאלות כבר עכשיו.
מחר, יום שבת, בשעה 20:00, פורום מפלגת שינוי מארח את חבר הכנסת מודי זנדברג. שרשור השאלות כבר נפתח ואתם מוזמנים לשרשר אליו את שאלותיכם.
תחרות התמונה של הקיץ 2005 בפורום נשואים נשואות בעיצומה. גם אתם מוזמנים להשתתף ולזכות בפרס
 
היום בתפוז אנשים ../images/Emo142.gif

היום בשעה 17:00 ח"כ אבשלום(אבו) ווילן יתארח בבלוג טי וי בשידור חי בנושא ההתנתקות. אתם מוזמנים לשאול שאלות כבר עכשיו בשרשור שנפתח לכבוד האירוח בפורום ההתנתקות. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=1325&msgid=59728549
שרי גבעתי, שהצטרפה לפני כחודש וחצי לצוות אקזיט, מגיעה להתארח בשעה 19:00 ב-BlogTV ולענות לשאלותיכם http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=828&msgid=59531531
יוני פארן, המפיק שהביא לכם את "מיכאלה", "משחק החיים", "לחיי האהבה" וריגש אתכם עכשיו עם "טלנובלה בע"מ", יתארח הערב בשעה 20:50 ב-BlogTV ויענה לשאלותיכם http://www.tapuz.co.il/forums/main/viewMsg.asp?id=1000&msgid=59664199
רוצים כרטיס לסרט הישראלי החדש "דמיונות"? פורום קולנוע ישראלי וסינמטק תל אביב מחלקים 50 כרטיסים לסרט "דמיונות" ל- 50 הגולשים הראשונים שיענו על החידה.
 

WTR

New member
../images/Emo41.gifטבעול, הסירו את העול! - עצומה../images/Emo41.gif

ניתן לחתום גם במסר אם מישהו מעוניין לעזור, בכל צורה שהיא, כדי לפרסם את העצומה, נא לפנות אליי במסר
ניתן לפנות אליי עם כל בעיה, שאלה, הערה וכו'.
 
תפסתם חתיכת תחת../images/Emo70.gif

אולי תיקבעו להם גם מה ללבוש?! איזה אכפתים-עצמכם אתם
עושים עצומה כדי שהם יוכלו לאכול שינצל ... חחחחחחחחחח.... היתרשמתי. לרעה
-קרן-
 
ינשאאלה אני שבלול למה שבלול

עושה מיאו מיאו איזה דפיקות ירביייייייייייי רק ביגלל אנשים כאלה אפשר להיתחרפן בואי בואי לטיפול תעשי טובה לפני שתגידי לי שסוס עושה קוקוריקו קוקוריקו בואי בואי.. קחי איזה טיפול שבא לך הכל מתאים
 
נ'ש -לאסיפרתי לכם../images/Emo70.gif

בשבת אז הייתי במלון. (((שבת-חתן))) ואז איזו אחת רצתה שבת-דודה שלי תבוא איתה למלון שלום איפה שכול המפונים. ואז גם אני הלכתי איתם ועם עוד כמה בנות דודות שלי ... אז עלינו איזה 4 קומות ברגל ((כי שבת)). ואז שיחקנו שם עם ילדים (((זה מה שאמרו לנו לעשות))). ובסוף היתברר לנו שהם בכלל לא מגוש-קטיף. איזה פדיחות זה היה ... ואז שוב ירדנו 4 קומות ברגל... והיו שם ילדים מופרעים
באימא שלי
הם צ'כים דחוף טיפול
איזה אחד שרט אותי ומרח עליי וופלים. על ילד אחר הייתי צועקת,אבל בגלל שהוא מהגוש אני עושה לו:"ילד בבקשה אל תימרח עליי וופלה, אני לא מרשה...". ובחיים שלי לא הייתי ככה רגוע
כול שנייה אמרתי :"תיצא בבקשה" "לך בבקשה". והם ילדים ממש מיסכנים
המלון היה ניראה כמו גן חיות
והעובדים שם הישתגעו
בקיצור: אני צ'כה טיפול
-תודה- -קרן-
 
למעלה