תרשה לי להיות סקפטית בנוגע לשרון.
שרון הוא אחד האנשים הפחות אמינים עלי. לא ברור לי איך נבחר אדם לראשות ממשלה כאשר אסרו עליו להיות שר ביטחון. לא ברור לי איך אנשים אשר מתנהלים נגדם חקירות פליליות עוד נמצאים בשלטון. שרון - לא הולך לפנות כלום. אז מה אם הוא מודה בטעות שלו? זה לא עולה לו כלום, והוא אף יכול לצבור נקודות בזכות זה. אל תשכח ששבוע שעבר או לפני שבועיים- הוא איים על חיסוך ערפאת בניסון לשכנע עוד חברי ליכוד להצביע בעד ההתנתקות. עם כל הכבוד לספרד (וספק אם יש לי אליהם כבוד כלשהו), היא לא ממש מעניית אותי, משום שאני לא גרה בספרד , אלא אני גרה פה, והדברים נעשים אך ורק יותר גרועים. בכל תחום שלא תסתכל עליו, אתה תראה רק הדרדרות. אז מאיפה יש בדיוק לשאוף תקווה? מהאוויר המזוהם בקריות?
שרון הוא אחד האנשים הפחות אמינים עלי. לא ברור לי איך נבחר אדם לראשות ממשלה כאשר אסרו עליו להיות שר ביטחון. לא ברור לי איך אנשים אשר מתנהלים נגדם חקירות פליליות עוד נמצאים בשלטון. שרון - לא הולך לפנות כלום. אז מה אם הוא מודה בטעות שלו? זה לא עולה לו כלום, והוא אף יכול לצבור נקודות בזכות זה. אל תשכח ששבוע שעבר או לפני שבועיים- הוא איים על חיסוך ערפאת בניסון לשכנע עוד חברי ליכוד להצביע בעד ההתנתקות. עם כל הכבוד לספרד (וספק אם יש לי אליהם כבוד כלשהו), היא לא ממש מעניית אותי, משום שאני לא גרה בספרד , אלא אני גרה פה, והדברים נעשים אך ורק יותר גרועים. בכל תחום שלא תסתכל עליו, אתה תראה רק הדרדרות. אז מאיפה יש בדיוק לשאוף תקווה? מהאוויר המזוהם בקריות?