שרשור סמאקדאון

DIUNIM החדש

Well-known member
  • סת' "פריקין" רולינס, "האיש החכם" פול היימן, ברון ברייקר וברונסון ריד יוצאים לזירה. רולינס אומר שהוא בעל חזון, הוא מהפכן, הוא סת' "פריקין" רולינס. ומחר הוא לוקח את הכל. כשיזכה בחוזה המאני אין דה בנק יהיה לו כוח מוחלט, שליטה מוחלטת על כל התעשייה. הקהל צועק "OTC", ורולינס אומר שהוא לא שומע אותם, הוא באי חוסר הרלוונטיות, שם שמו אותו אחרי רסלמניה. הכוח המוחלט, השליטה המוחלטת, לא רק ב-RAW, זה כולל גם את סמאקדאון, אז הם באו לכאן כדי להעביר מסר. כל מי שיעמוד בדרכם יסבול מאותו הגורל כמו מי שכבר עמד בדרכם. סאמי זיין (ימ"ש) עמד בדרכם, והוא בבוץ. CM פאנק עמד בדרכם, פוף, נעלם. רומן ריינס עמד בדרכם, והוא נעדר. רומן ריינס לא בא להציל אותם, לרומן ריינס לא אכפת מהם. לרומן ריינס מעולם לא היה אכפת מהם, אבל הם יודעים למי כן היה? לסת' "פריקין" רולינס. והוא יסחב את כולם בועטים וצורחים אם צריך אל העתיד, כי זה מה שהוא עושה. לא רק עבורו, לא רק עבורם, עבור כל התעשייה, ואף אחד לא יוכל לעצור אותו. הבלודליין יוצאים. סולו סיקואה שואל אם הוא אמר שאם מישהו יכנס לדרך שלו אז הוא יכסח אותו? רולינס מאשר. סולו שואל אם הוא אמר שאין כאן אף אחד שיעצור אותו? רולינס מאשר. סולו אומר שהם עומדים כאן עכשיו. רולינס שואל אם זה נכון? סולו אומר שלפי איך שזה נראה, לסת' יש בלודליין משלו. מי ברייקר אמור להיות, יד ימינו ג'יי אוסו? וריד, מי הוא אמור להיות, אוסו של כבוד, סאמי זיין? אחרי כל מה שעברו, הם יצאו למלחמה יחד בוורגיימס, ואז הוא מסנן אותם, ופתאום הוא בא לעזור לבחור הזה? אה, ויש לו גם איש חכם. ואם מדברים על איש חכם, לא התראו המון זמן. רולינס אומר לסולו לבחור במילים הבאות שלו בזהירות. סולו אומר שכל מה שהוא יודע זה שמחר הוא מטפס על הסולם, תופס את החוזה, וכל הכוח והשליטה שרולינס דיבר עליהם יהיו שלו. רולינס אומר שזה השטח של סולו, הוא מרגיש מאוים, הוא רוצה לבוא. הוא מרגיש מאוים כי ברון ברייקר הוא עתיד התעשייה וסולו לא? הוא מאוים כי "ביג" ברונסון ריד יכול למחוץ אותו כמו חרק בהקשת אצבע? הוא צריך להיות מאוים. אבל מה שהוא צריך לדאוג לגביו זה שהמשפחה שלו תעדיף לדקור אותו בגב במקום לגבות אותו. מה קורה, ג'ייקוב? הוא נראה כאילו הוא רוצה להגיד משהו. שיקח את המיקרופון מסולו, הוא יתן לו לדבר בשמו? סולו אומר שהוא יודע מה הוא מנסה לעשות וזה לא יעזוב. רולינס אומר שהוא איש הזאב הסמואי, והוא חשב שימציאו לו שם חדש, כמו הכלבה של סולו? עם כל הכבוד לסולו, לקח המון אומץ שיצא לכאן וידבר ככה אליו. הוא יהיה כנה איתו- הוא מאויים בגללם? הוא מאויים בגלל פאטו אחד בזירה, אבל לא הוא. סולו מוריד את החולצה אבל ברייקר עומד מול רולינס. ג'ייקוב פאטו עומד מול ברייקר. רולינס עוצר את ברייקר ואומר לכולם לבוא איתו. לפתע ג'ימי אוסו תוקף את הבלודליין ונותן ל-JC מתיאו סופרקיק. פאטו מתעצבן כי ג'ימי דחף את מתיאו עליו.​
  • ג'ימי אוסו ניצח את JC מתיאו (ע' סולו סיקואה וג'ייקוב פאטו) לאחר הסחת דעת מסולו, אבל ג'ימי התחמק ממתיאו שפגע בפאטו, וביצע רול אפ.​
  • זלינה וגה הולכת מאחורי הקלעים ונתקלת בג'וליה. וגה אומרת שג'וליה הבהירה את עצמה בשבוע שעבר, אז היא תבהיר לה משהו. היא קרעה את התחת כדי להיות אלופת ארצות הברית לנשים, ואם היא רוצה קרב אליפות, היא תצטרך לקחת את זה מהגופה הקרה שלה, כי היא לא תוותר על זה ברצון. היא שואלת ביפנית אם היא מבינה. ג'וליה אומרת שהיא מחבבת אותה, היא בטוחה בעצמה. זלינה הולכת.​
  • ג'ייקוב פאטו הולך מאחורי הקלעים. דמיאן פריסט בא אליו. הוא אומר שקשה לעבוד עם המשפחה שלו. מה שהוא עובר- גם הוא עבר, והוא לא מקנא בזה. אבל למרות מצבו, גבר אל גבר, פנים מול פנים, הוא רוצה שידע- בנקודה מסוימת הוא יבוא לאליפות ארצות הברית. פאטו אומר שיתכונן, כי אם לא יטפל בעסקים שלו, הוא יחזור לסוף התור כמו שאר הפראיירים. הוא מבין למה הוא מתכוון?​
  • קטטת בייקרסוויל: זלינה וגה ניצחה את פייפר ניבן (ע' צ'לסי גרין ואלבה פייר) לאחר שג'וליה תקפה את צ'לסי ופייר, והכתה את ניבן עם מקל קנדו, כך שזלינה ביצעה עליה פאוורבומב דרך שולחן. לאחר הקרב, ג'וליה מרימה לזלינה את היד אבל נוגחת בה. היא מבצעת עליה נורת'רן לייטס בומב ומרימה את התואר.​
  • "מיין איבנט" ג'יי אוסו מאחורי הקלעים. קודי רודס מגיע והם מתחבקים. קודי שואל אם הוא בסדר. ג'יי אומר שהוא קצת חבול מיום שני אבל לא שום דבר רציני. קודי בסדר? קודי אומר שכן. ג'ימי אוסו מגיע ומחבק את ג'יי. ג'ימי שואל אם הוא בסדר? ג'יי אומר שהוא בסדר, למה שואלים אותו כל פעם? ג'ימי אומר שיש לו קרב גדול מחר, קרב אליפות ב-RAW, הם רק רוצים לוודא שהוא יכול לעשות YEET כשצריך. ג'יי אומר שהוא אלוף וזה מה שאלופים אמורים לעשות, אבל הם צריכים לדאוג ממה שג'ון סינה ולוגן פול יגידו על מחר. וגם לדאוג ממחר. YEET?​
  • משודר סרטון של אליסטר בלק. הוא אומר שהוא לא יכול לתת לזה לקרות. הוא שכנע את עצמו שזה שמישהו במעמדו, מישהו אהוב ב-WWE, ינצל את הבלק מאס, זה כמעט מכבד. ואז הוא הבין שככל שחשב על זה, זה נראה יותר ש-LA נייט גנב משהו ממנו. וזה לא טוב מבחינתו. מצחיק איך המוח האנושי עובד. ועכשיו הוא רוצה לקחת את כל הביטחון שלו מהקרב הזה. בלי שינסוקה נאקאמורה, בלי חוקים רגועים, רק שניהם. הוא יצא מהצללים ויסחב לשם את מה שיישאר ממנו. אבל אם LA נייט ינצח אותו, הוא יסתכל לו בעיניים, ילחץ את היד שלו, ויודה בתבוסה.​
  • LA נייט יוצא לזירה. נייט אומר לקהל לתת לו לדבר אליהם. זה הזמן הזה בשנה שוב, YEAH. מאני אין דה בנק. והוא חשב, ועשה קצת חשבון, YEAH. זאת השנה השלישית ברצף שהוא במאני אין דה בנק. איך אומרים, פעם שלישית גלידה? YEAH! אבל הוא לא מסופק מזה. הוא לא שמח מזה, כי הוא ראה חמישה אנשים רצים כאן. יש את פנטה, אוהבים אותו קצת, יודעים שיעשה הכל כדי לנסות לטפס ולהשיג את המזוודה. יש את אנדראדה- גם אותו אוהבים קצת. עוד בחור שיעשה כל דבר אפשרי כדי לטפס למעלה, הוא במאני אין דה בנק, כל אחד יעשה כל מה שהוא יכול לעשות, אבל יקח את זה לרמה אחרת. אבל אחרי שיטפל בשני החבר'ה האלה, שהוא קצת מכבד, אז מגיעים לצד המטופש של הכל. מגיעים לאל גראנדה אמריקנו גייבל? זאת הייתה תגובה מעורבת, אוהבים אותו או לא? טיפש מספר 2, סולו. הייתה לו תחושה שיצעקו בוז, הוא מרגיש באותה דרך, אם להיות כנה. הם עשו את זה מיליון פעמים, הוא יכול להפיל אותו על הראש, לטפס על הסולם ולקחת את המזוודה בלי בעיה. אבל אז הוא חושב על טיפש מספר 3. על איש שהוא לא ממש דיבר איתו, בחור שלאחרונה קיבל כמה חבר'ה שרצים איתו, הוא מדבר על סת' רולינס. הוא היה כאן, עשה את זה, החזיק במזוודה, היה אלוף, למען האמת, הוא יגיע מחר וירצה לשרוף הכל. אבל מה שסת' צריך להבין זה שאין שום דבר לוהט יותר מ-LA נייט ב-LA מחר, YEAH. ומה שזה אומר, זה שהוא לא ישרוף שום דבר, כי הוא ישרף בגללו, YEAH. אבל לפני שיגיע לשם, הוא חייב לחשוב על הלילה. והלילה, אליסטר בלק- הייתה לו הזדמנות, והוא מבין. זה עניין גדול, מאני אין דה בנק זה עניין גדול. הוא יכול ליצור קריירות ולהרוס אותן. הוא מבין למה הוא כועס כי "גנב ממנו את ההצמדה". זה קרב משולש, הוא עשה מה שצריך לעשות ועשה את העבודה. אם יש לו בעיה עם זה, אם הוא פגע ברגשותיו, הוא מצטער, אבל כל מה שעשה היה להתכונן להיפגע עוד פעם, YEAH. והוא לא יהיה בדרך ל-LA ולקליפורניה, הוא ישב על הספה, ורואה אותו מראה לכולם למי זה שייך, וכולם אומרים- LA נייט, YEAH!​
  • LA נייט ניצח את אליסטר בלק בפסילה לאחר שסת' רולינס ביצע על נייט סטומפ. לאחר הקרב, בלק עוצר את נייט מלבצע עוד סטומפ. ברון ברייקר רץ ומבצע על בלק ספיר. רולינס זורק את בלק מהזירה, וברונסון ריד מבצע על נייט סנטון. ברייקר מבצע ספיר על נייט.​
  • משודר סרטון של אדם פירס וניק אלדיס. אלדיס אומר שב-WWE הדברים זזים מהר. השבוע הם מטפסים על הסולם במאני אין דה בנק, ובשבוע הבא יתחילו טורנירי מלך ומלכת הזירה. פירס אומר שהשנה זה גדול מתמיד- זה מתחיל עם ארבעה קרבות מרובעים במחלקות הגברים והנשים והמנצחים יתקדמו. אלדיס אומר שאז זה יהפוך לקרבות יחידים בין ארגוניים, עם שני קרבות חצי גמר והגמר. פירס אומר שהגמר יתרחש בריאד, ערב הסעודית, בליל האלופים. אלדיס אומר שהפרס גבוה- מלך ומלכת הזירה יקבלו קרבות אליפות מול אלופי הבראנד שלהם באירוע הכי גדול של הקיץ, סאמרסלאם. פירס מאחל בהצלחה לכולם, ושהאיש והאישה הטובים ביותר ינצחו.​
 

DIUNIM החדש

Well-known member
  • ביירון סקסטון מראיין את ג'ייד קארגיל. הוא אומר שהיא הייתה רוצה להיות חלק מקרב מאני אין דה בנק של הנשים, אבל איך זה מרגיש שתהיה בטורניר מלכת הזירה? ג'ייד אומרת שזה מרגיש נהדר. היא מבינה שלא תהיה לה ההזדמנות לטפס על הסולם ולקחת את המזוודה, אבל היא תמשיך לטפס. היא הסערה, והיא תנצח בטורניר מלכת הזירה, וכשהאבק ישקע, היא תהיה מלכת הזירה. ובסאמרסלאם היא לא מבקשת את הזהב אלא לוקחת אותו. סקסטון אומר שביאנקה בלייר סירבה לסלוח לנעמי על מה שעשתה לה, אבל מה איתה ועם ביאנקה? שארלוט פלייר מגיעה. היא אומרת שהיא מזכירה לה- סוכר ומלח נראים דומה. אז או שתבחר נכון בחברות שלה, או שלא יהיו לה חברות. ואם היא חושבת שתזכה במלכת הזירה, שתזכור- יש רק מלכה אחת ב-WWE. טיפאני סטרטון מגיעה ומאחלת להן בהצלחה.​
  • משודר סרטון של לגאדו דל פנטסמה. ברטו שואל למה סאנטוס הביא אותם לשם. סאנטוס אסקובר אומר למשפחה שאחרי הפגישה שהייתה להם, הם הסכימו שילכו לכשעולמות מתנגשים. אבל עכשיו יש לו תוכנית ממש פשוטה. כשעולמות מתנגשים, ושם הם יוכיחו אחת ולתמיד מי הם מול מקסיקו שלהם, מי שולט בלוצ'ה ליברה. אנחל נותן לו סקופ- לגאדו דל פנטסמה מול סייקו קלאון, פגאנו, וזה שתמיד יחייה בצל אביו- דוקטור ואגנר השלישי. אסקובר אומר שהם יסירו את הלב והנשמה בבית. אז שימו לב, הוא יודע שהם יכולים ומסוגלים לעשות את זה. ככה זה. בואו נראה מי שולט בעולם הלוצ'ה ליברה מול העולם שלהם, הקהל שלהם, המדינה שלהם, עם קול של שתי מילים- לגאדו... ברטו אומר "פמיליה". אסקובר אומר "ויוה מקסיקו".​
  • ביירון סקסטון מראיין את אמריקן מייד. הוא אומר לצ'אד גייבל שיש לו יום גדול בכשעולמות מתנגשים מחר, כשיאתגר את אל היחו דל ויקינגו על אליפות AAA מגה, כמה הוא בטוח בעצמו? גייבל אומר שהביטחון גבוה, הוא קצת מאוכזב שלא העפיל למאני אין דה בנק, אבל מצאו מחליף מתאים, הלוצ'דור הכי גדול בכל הזמנים, אל גראנדה אמריקנו יטפס על הסולם וייקח את המזוודה הביתה. והוא יכתוב בספרי ההיסטוריה מחר כשינצח את ויקינגו ויזכה בתואר הכי יוקרתי בכל הלוצ'ה ליברה. אנדראדה בא ומדבר בספרדית, גייבל אומר "סי". פנטה מגיע וגם מדבר בספרדית. גייבל רק מחזיר "סי". הוא צועק שזה מספיק. הם חושבים שזה מצחיק? יהיה מצחיק כשאל גראנדה יעביר את שניהם דרך שולחן מחר. ניק אלדיס בא להפריד ואומר שיש מספיק שהולך הלילה גם בלעדיהם. אז הלילה, הם יוכלו ליישב את זה בזירה.​
  • טיפאני סטרטון יוצאת לזירה. היא אומרת שיגידו את האמת. בשנה שעברה לא הפכה רק לגברת מאני אין דה בנק הכי צעירה, היא הפכה לבחורה המובילה ב-WWE. והיא רואה עכשיו שכל אישה בקרב תנסה לעשות טיפי, למשוך מישהי מהסולם ולהגיע לכוכבים. כולם מסכימים שכל אישה בקרב מתאימה להיות אלופה, נכון? אבל זה לא חשוב כי מי שלא תזכה במאני אין דה בנק, העולם שלה יסתובב סביבה. אז הן יכולות לנצח בקרב, להוביל לילה אחד, אבל אף אחת לא תעשה יותר ממנה. כי איזה זמן זה? איטס טיפי טיים. ריאה ריפלי יוצאת. היא אומרת שהיא לא הייתה חלק ממאני אין דה בנק קודם, כי היא לא הייתה צריכה. אז היא לא יודעת איך זה מרגיש לזכות בחוזה כמוה, אבל היא יודעת איך זה מרגיש להיות אלופה. והיא מתגעגעת לתחושה הזאת. סטפני ואקר יוצאת לקרב שלה.​
  • ריאה ריפלי, סטפני ואקר ואלכסה בליס ניצחו את רוקסן פרז, נעמי וג'וליה לאחר שנעמי נטשה את רוקסן וריפלי ביצעה עליה ריפטייד.​
  • סולו סיקואה מדבר עם JC מתיאו. הוא אומר שהוא יטפס על הסולם במאני אין דה בנק ויחזיק במזוודה. מתיאו שואל אם הוא סומך על ג'ייקוב אחרי מה שעשה הלילה. סולו אומר לו לא לדאוג, כל עוד הוא יקשיב לו הכל יהיה בסדר. מתיאו שואל אם הוא יקשיב לו. סולו אומר שהוא דואג יותר מדי. הוא הביא לכאן את ג'ייקוב, הוא אוהב אותו. ומשהו לגבי ג'ייקוב- הוא לא כל כך חכם. כל מה שהוא עושה זה לחשוב על עצמו. הוא רק דלק בלי מוח. הכל תחת שליטה, אז הם יטפלו בעסקים מחר. הם הולכים, ג'ייקוב פאטו מגיע מדלת צדדית ושמע הכל.​
  • משודר סרטון של הדוד האודי. בו דאלאס אומר שצער הוא לא ליניארי. הזמן לא מרפא אותו. הוא מזהם כמו פצע שנקרע תמיד מחדש, בגלל הד או נוכחות שלא קיימת. לא שוכחים. רק מקבלים את מה שאי אפשר לשנות. הוא צפה במחלקת הזוגות. הנאמנות. האמון. האחווה. אבל האם הקשר בלתי נשבר? מהאובדן שלהם, הם הפכו למשפחה. ספינה שהסערה לא זעזעה. ושוב- הם רצו לשכוח מהם. כאילו לא היו כאן. להתעלם מהקורבן, אבל הם חזרו. לא מנוסטלגיה. לא כדי לסגור דברים. אלא כדי לפתוח את הפצע ולקחת את מה ששייך להם. האחווה תיבחן. זמן המחילה עבר. תקבלו את המשפט. הם לא ישכחו.​
  • ניק אלדיס מאחורי הקלעים עם מחלקת הזוגות- הסטריט פרופיטס, פרקסיום, מוטור סיטי מאשין גאנס ו-DIY# עם קנדיס לאריי. כולם צפו בסרטון, ג'וני גארגאנו אומר שהוא לא אוהב את זה. טומאסו צ'אמפה אומר שבתור מי שבנו את המחלקה, אין סיבה שיפלו, אז שיחליטו מי פגע בווייאטס. מונטז פורד אומר שכולם מפחדים. פרקסיום חדשים, הם צריכים את האקדחים של מוטור סיטי, ו-DIY# לא יכולים לעשות את זה בעצמם. בואו נשכח מתארי הזוגות לרגע. יש בעיה יותר גדולה, הווייאט סיקס. אנג'לו דוקינס אומר שלא הגיעו לכאן כשפחדו, אם הווייאטס רוצים את הזהב, שיבואו ויקחו. הם שכחו מי הבוגימן האמיתיים כאן. הם הולכים, ניית'ן פרייזר אומר שהם לא ישכחו מתארי הזוגות. הם יודעים שהווייאטס מתכוונים לעסקים אבל עלו לכולם בקרב על תארי הזוגות ואם הוא יראה את הדוד האודי... אקסיום עוצר אותו. ואומר שהוא צודק, הם בלתי מנוצחים בסמאקדאון, אז הם ילמדו את הווייאטס לקח. DIY# מסכימים מאוד. אלכס שלי אומר שזה נחמד. הם לא סובלים את שלושתם והם יקבלו מה שמגיע להם. אבל הם ישכחו מזה לעת עתה כי גם הם רוצים את הווייאטס. כריס סייבין אומר לא לשכוח שהם הוותיקים, הם קובעים, אז אם מישהו ילחם מול הווייאטס, זה הם. DIY# מסכימים. ג'וני גארגאנו אומר שכל אחד מהצמדים יהיה נהדר.​
  • אנדראדה ופנטה ניצחו את אמריקן מייד (ברוטוס וג'וליוס קריד) (ע' צ'אד גייבל) לאחר שאל היחו דל ויקינגו מנע מגייבל להתערב, ופנטה ביצע מקסיקן דיסטרוייר על ג'וליוס. לאחר הקרב, סת' רולינס, פול היימן, ברון ברייקר וברונסון ריד יוצאים. הם תוקפים את פנטה ואנדראדה. ברייקר מבצע ספיר על אנדראדה. ריד מבצע סנטון על פנטה. רולינס מבצע סטומפ על שניהם. לאחר מכן, ברונסון ריד מבצע על פנטה צונאמי.​
  • אחרי הפסקת הפרסומות, פול היימן אומר שגם אם ילכו בבייקרס ביצ'ס, חור הגיהינום המלא, לא יראו מהעתיד, כי גבירותיי ורבותיי, תאהבו או לא, הם העתיד. הוא לא מבין למה שיצעקו בוז, סת' "פריקין" רולינס אמר להם אפילו לפני רסלמניה מה קורה לתעשייה. סת' רולינס אמר להם מה יקרה ברסלמניה וזה קרה. סת' רולינס אמר להם שיוציאו את רומן ריינס מהדרך, וזה קרה. סת' רולינס אמר להם שיוציאו את CM פאנק וימנעו ממנו לאמלל אותו, והם עשו זאת. הם לא מבינים שכל מה שסת' רולינס אומר נכון? הם לא מבינים שהוא העתיד של התעשייה, שהם הגורל של ה-WWE? הם יכולים לשבת ולצעוק בוז כמה שירצו, אבל מחר סת' "פריקין" רולינס יהפוך שוב למר מאני אין דה בנק. ואז, לבקשתו, כשירצה, הוא יקבע מי, מה, מתי ואיפה. כי כולם יודעים למה- כדי לבסס את הכוח שבא עם התואר. וסת' "פריקין" רולינס ישגר את כל התעשייה לעתיד שהוא החזון שלו. ועבורו, הכבוד הכי גדול בחייו המקצועיים והאישיים יהיה כשיעמוד פה בזירה, ויגיד "גבירותיי ורבותיי, אלוף"... "הסיוט האמריקני" קודי רודס יוצא לזירה. "מיין איבנט" ג'יי אוסו גם יוצא ורולינס הולך. קודי שואל על מה הם רוצים לדבר? על מאני אין דה בנק? על "מיין איבנט" ג'יי אוסו? על היריבים שלהם- ג'ון סינה, ושותף שלו, לוגן פול? מה הוא אמר לג'יי בשבוע שעבר? הוא זוכר מה אמר עליו, שהוא מנסה יותר מדי. הוא קרא לו נואש. זה מצחיק מג'ון סינה, כולם ראו אותו רוקד בשידור, בועט לאדם בביצים ואז מתחנן לסליחה. עומד בזירה עם לוגן פול ב-2025, זה כמו מייקל הייז עם ההארדי בויז. אז בואו נדבר על ייאוש. או רסלמניה 41, כשזרק 20 שנה של רצון טוב כדי שיוכל לזכות בתואר שובר שיאים. מחר זה לא קשור לאליפות העולם או לאליפות ה-WWE, זה קרב. איך הוא קורא לזה? ג'יי אומר שהוא קורא לזה YEET-דאון. ארבע אותיות, מילה אחת- YEET! ג'ון סינה יוצא. מארק נאש מכריז עליו כעל הגדול בכל הזמנים, ה-Never Seen Seventeen, שמברך את בייקרספילד בנוכחותו בפעם האחרונה, הוא האלוף האמיתי האחרון, ג'ון סינה. לוגן פול רץ לזירה ומוריד את ג'יי עם אגרופן. קודי תופס אותו בקרוסרודס אבל סינה מכה אותו עם התואר. סינה מבצע על ג'יי אטיטיוד אדג'סטמנט. לוגן מבצע על קודי פולוורייזר. לוגן מבצע על קודי פרוג ספלאש ואז אחד על ג'יי. סינה ולוגן מרימים את התארים. סינה אומר לקהל להסתכל טוב- אף אחד לא יבוא להציל אותם. הוא אמר להם את זה חצי שנה כבר- החלום שלהם של מה שה-WWE אמור להיות יהרס. זה העתיד שלהם. הוא יקח את האליפות הביתה, לוגן יקח את אליפות העולם לפסגה. האלוף האמיתי האחרון ויוצר הרגעים, האחד מאחד, הפנים העתידיים הבלתי נמנעים של ה-WWE. שבייקרספילד ישפילו את עצמם, אלוף העולם העתידי למשקל כבד, לוגן פול. סינה לוקח את קודי ומבצע עליו עוד AA. לוגן מוריד את ג'יי במכת אגרופן. סינה אומר שהם לא יכולים לשאת את האמת. הם רוצים את האמת שלהם? היא ממש כאן, מסתכלת להם בפנים, ואין שום דבר שהם או אף אחד שנלחם עבורם יכול לעשות לגבי זה. הצבועים רוצים את האמת, הם שקרנים פתטיים. הקהל צועק שהם "רוצים את האמת" (R טרות') וסינה אומר שלכן הם לוזרים. זאת הפעם האחרונה שלו בבייקרספילד. ושיזכרו את זה- המנצחים כותבים את ההיסטוריה. האלוף העתידי והאלוף האמיתי האחרון. הם מרימים את התארים.​
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה