שרשור סופ"ש

nogao10

New member
שרשור סופ"ש

איפה גל? חשבתי שזה התפקיד שלה... אז באופן חד פעמי- אני אספק את הפינה
כל הזכויות שמורות לגל שיר השבוע של בון ג'ובי: שיר השבוע לא של בון ג'ובי: הדבר הטוב של השבוע: הדבר הרע של השבוע: חווית השבוע: דבר שאתה מצפה שיקרה בשבוע הקרוב: ציטוט השבוע: ספר השבוע: סרט השבוע: קליפ השבוע: המלצת השבוע: תמונת השבוע: תכניות לסופ"ש:
 

LIRONSH100

New member
עונה...

(קודם לפני שאני ישכח- לאלו שבקומונה שלי- תענו יש גם אחד שם..) שיר השבוע של בון ג'ובי:LH שיר השבוע לא של בון ג'ובי:אלה- היהודים הדבר הטוב של השבוע:ריצ'י יצא מאתן יודעות איפה, הראיון אצל קונאן, בקיצור אתמול... הדבר הרע של השבוע:שום דבר למען האמת.. חווית השבוע:לראות בפעם המי סופר כמצה את -הצורות של פרנק... דבר שאתה מצפה שיקרה בשבוע הקרוב:לראות את השחקן הראשי, את U571, את הראיון אצל קונאן (שישודר ביס בקרוב..) אה ושנוגה תבוא עלי (כניראה..) ציטוט השבוע:"הוא עכשיו מראיין בנות" (אתן יודעות מי -מה- ואיפה..) ספר השבוע:הארי פוטר השביעי.. סרט השבוע:הצרות של פרנק קליפ השבוע:LH המלצת השבוע:לראות כמה שיותר בונג'... תמונת השבוע:אני במחשב השני אז.... תכניות לסופ"ש:לעבוד על הפינה שתודות לג'ון יש הרבה חומר חדש... (אבל לוו דווקא מה שחיפשנו...)
 
עונה

שיר השבוע של בון ג'ובי: lonley שיר השבוע לא של בון ג'ובי: wake up call- maroon 5 הדבר הטוב של השבוע: הימים בבצפר קצרים בגלל השביתה הדבר הרע של השבוע: חלק מהמורות לא שובתות חווית השבוע: קיבלתי ציון טוב באזרחות זה דבר חד פעמי ניראה לי דבר שאתה מצפה שיקרה בשבוע הקרוב: 2 מבחנים שלא ישבתי שניה ללמוד עליהם ציטוט השבוע: ספר השבוע: סרט השבוע: האלמנת ה5 קליפ השבוע: bad nedicen המלצת השבוע: תמונת השבוע:
 

nogao10

New member
ווואי, אביה, אהבתי ממש את התמונה!!!

שיר השבוע של בון ג'ובי: One wild night שיר השבוע לא של בון ג'ובי: Downside of love מאת ריצ'י סמבורה הדבר הטוב של השבוע: היה שבוע יחסית נחמד... לא למדתי מתמטיקה בכלל, רק בבית
הדבר הרע של השבוע: המנחה של העבודת גמר שלי עשה לי עצבים חווית השבוע: אמ.... השבוע נחתכתי מכל דבר, בין הדברים- חוט ואריזה של תרופות דבר שאתה מצפה שיקרה בשבוע הקרוב: לראות שוב "יתוש בראש" הצגה מאת הקאמרי... ות"א.... ציטוט השבוע: "להיות או לא להיות ש"ש...." כל הזכויות שמורות לי ספר השבוע: ירח אפל... והוא אכן אפל.... חחחחח סרט השבוע: צוללת U 571 (למרות שג'ון שם ממש קצת.... כל כך התאכזבתי מזה!!!!!!!!!!!) קליפ השבוע: Runaway, פעמיים השבוע המלצת השבוע: ש"ש זה מגניב.... ש"ש זה כיף... ש"ש.... בואו איתי..... חחחחחחחח תמונת השבוע: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> תכניות לסופ"ש: עשיתי שיעורים, עשיתי עוד שיעורים ו...אה.... ראיתי טלוויזיה
 

We Never Close

New member
עונה.

שיר השבוע של בון ג'ובי: PTBBIC. שיר השבוע לא של בון ג'ובי: cancer - MCR, thanks for the memories - FOB. הדבר הטוב של השבוע: שביתה? הדבר הרע של השבוע: לא יודעת איך להגדיר. חווית השבוע: ת"א. דבר שאתה מצפה שיקרה בשבוע הקרוב: תימשך השביתה? ציטוט השבוע: "לא תצליח לשכנע אותנו, אם לא תצליח לשכנע את עצמך". |זאב זאב זה כזה סרט גאוני!| ספר השבוע: אם יש גן עדן. סרט השבוע: הכוכבים של שלומי. קליפ השבוע: thanks for the memories. המלצת השבוע: אין. תמונת השבוע: אני רוצה כזו שרשרת! תכניות לסופ"ש: טוב, אני באיחור..
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifאני פה..לא ממש יצא לי להיות בבית../images/Emo3.gif

שבוע הבא אני אפתח.. שיר השבוע של בון ג'ובי: Wild in the streets שיר השבוע לא של בון ג'ובי: The Killers - Mr Brightside הדבר הטוב של השבוע: הסתפרתי
סוף סוף.. והיה ערב בנות כיפי כזה..מצחיק בטירוף.. הדבר הרע של השבוע: אני פשוט גומרת לעצמי את כל הכסף ולא יהיה לי כסף לצבא בכלל ;[ חווית השבוע: אין דבר שאתה מצפה שיקרה בשבוע הקרוב: אני מקווווווה מאוד ללכת להופעה של בראין אדמס (כאילו פארק הירקון..) ציטוט השבוע: אי יש הרבה..אבל גם ככה אין מצב שתבינו.. אז.. סרט השבוע: משחקים נסתרים..מומולץ !! קליפ השבוע: אין המלצת השבוע: כרגיל אין תמונת השבוע: היה לי משעמם אז עשיתי..אני מתה על התמונות האלה
תכניות לסופ"ש: תמיד אני עונה כבר שנגמר הסוף שבוע..
..אז..אין
 
למעלה