שרשור כפול

  • פותח הנושא kby
  • פורסם בתאריך

שרונית28

New member
אצלנו ....

בדיוק הפוך. כאשר לוקחים את התינוק לבית של מישהו בפעם הראשונה הוא מקבל מתנה קטנה(ולא משנה מה) וזה שלא "יגנוב" כאילו מהבית.
 

odeia

New member
לפי השירשור הענק הזה, נראה לי שרק

לי לא העזו להעיר הרבה. מידי פעם היו שואלים אותי מתי יהיה לאודיה עוד אח או אחות. והיה מה שכתבתי על גיסתי. אז נראה שאנשים לא מעיזים להתעסק איתי. איזה כייף לי.
 

מאיו

New member
מתי תביאי עוד אחד?

בד"כ שואלים אותי כשאני מרימה בן של שכנה- אז אני עונה שדווקא חיפשתי אבל כזה יפה עוד לא מצאתי. כשאמצא, אביא אותו
 

אמיר.

New member
כרגיל - אני איצג את הצד השני.

צריך לחלק את הנודניקים לשני סוגים: 1. הקרובים שצריכים להיכר את השגעונות שלך,ושלהם אפשר לענות ישר בפרצוף. (במשפחה כבר יודעים שאותנו לא שואלים שום דבר על הריון - פשוט כלום, אנחנו גם לא רצים לספר). 2. מכרים בדרגת ריחוק כזו או אחרת. מנין להם לדעת ? אז לומדים להתחמק. בכלל. על כולכם לזכור שכללי הנימוס והניג'וס שאתם קבעתם, לא חלים על כולם. אז נא לדון את הזולת לכף זכות.
 

דלית 3

New member
משפט מטומטם של רופא ותשובה להנ

כשבאתי לבי"ח בשבוע 39 עם ירידת מים, הייתי עם בטן קטנטנה אז הרופא אמר לאחות: "היא בטח הפילה ונכנסה שוב להריון ולא יודעת איזה שבוע היא". לא משנה שידעתי את הלילה שבו נוצרה הבכורה. ולגבי הנקה בגיל מופלג, הקטנה בת שנה וחודשיים ולמי ששואל "עד מתי?" אני עונה "עד שאני אגמל". שאלו אותי אם לא התאכזבתי שיש עוד בת (שלישית). הסברתי להם שבעלי הבטיח לי לפני החתונה "ממני רק בנות". וזה נכון - הוא צדק. עם הבכורה טכנאית ה-US אמרה שזה בן והוא אמר "לא, זו טעות, זו בת". היא נעלבה שהוא חולק על דעתה המלומדת והזמינה אותו להסתכל במסך אז הוא הסביר לה "את לא מבינה, זה לא יכול להיות - זו בת!" וחוץ מזה, נעים לחזור לפה אחרי העדרות. תודה על השירשור המקסים.
 

odeia

New member
נזכרתי במשהו, אבל מאוד מאוד חיובי

כשהיינו עם אודיה בהתפתחות הילד, חיכינו לתור שלנו, היא היתה בת שנתיים וחצי אולי קצת יותר, נראתה כמו בת שנה בערך. הילדה מדברת ולא סותמת רגע אחד את הפה, אומרת כמובן דברי חוכמה, משפטים שלמים, נואמת לנו, אז מישהי שם אומרת לי: יו, איזו ילדה מפותחת יש לך, ממש גאונה. לא גיליתי לה בת כמה אודיה באמת. כי אני יודעת שזה בכל מקרה נכון.
 

שרהודיה

New member
עוד פנינה של טיפת חלב..

כשהודיה היתה בת חודש+ הגענו לראשונה לטיפת חלב, כי בחודש הראשון היתי בבאר-שבע אצל ההורים שלי. האחות ראתה את הודיה והתחילה בערימה של הערות ושאלות שהראו לי בדיוק מה רמת האחיות שם
כמו למשל: "מה זה העור והעצמות הזה.." ר-ג-ע היא נולדה פג.. אז איך היא אמורה להראות כמו איזה 'ג'ון בריון'... (אני מהלם ל"פי%#%" של אותה אחות רק פערתי פה ולא עניתי..)
 

חושחושה

New member
הערות מעצבנות...

מקרה שקרה, הייתי בחודש שמיני, הסתובבתי בסופר כשבן אחותי בן 10 חודשיים יושב על העגלה של הסופר, הוא כמעט שקוף מרוב לובן, ועיניו תכלת בהיר מהמם, הבן שלי בן השש החזיק בעגלה, יפה תואר אקזוטי ושחום, עם עיניים מלוכסנות ושפתיים מצוירות, ועומדות לידי שתי נשים, שמאוד מאפינות את האוכלוסיה המבוגרת בגבעתיים( והמבין יבין) מסתכלות, ומסתכלות, ובסוף לא יכלו להתאפק ושאלו בשיא החוצפה: איייך זה מיידלע: אחד שחור ,אחד לבן? בדרך כלל אני אשה עם המון דרך ארץ, במיוחד עם אנשים מבוגרים, אבל סיננתי להן מבעד לשפם: יש עוד אחד בבטן, כפי ששמתן לב, הוא יצא שחור ומקורזל, כי יש לי אופססיה לבדוק את כל הגזעים, שקימים עלי אדמות!!!!! הן פשוט נמוגו, עד הים אני לא רואה זכר לשתיהן, והאמת אני מקווה שגם לא אפגוש, אבל תמיד אני אוכל להאשים את ההורמונים... שתהיה שבת מבורכת ושקטה, המון אהבה
 

שרהודיה

New member
ועוד אחת..

כשרואים את הודיה שואלים אותי "מאיפה הבלונד" אוטומטית אני עונה "מהשכן"
אבל לעתים אני אומרת שזה ממני ושאני פשוט צבעתי לחום
(והאמת שגם לי היה בלונד כמו של הודיה.. אחים שלי טוענים שהבלונד שלי היה אפילו יותר בהיר
.. רק שעם השנים זה התכהה..)
 
למעלה