שרשור כפול

  • פותח הנושא kby
  • פורסם בתאריך

arem12

New member
בזמן הריון,,,,,,

גם כולם מרשים לעצמם ללטף אותך,,, ועוד משהו:את רק מיניקה? מה את נותנת לה לאכול?שמנת? התשובה:כן אני שמנת עם תותים. ועוד אחד: היא לא לבושה יותר מידי?
 

arem12

New member
ועוד משהו שמטריף אותי

הבת האמצעית שלי נולדה עם מום כלשהו זה הסתדר עם הזמן אבל היא עדיין ניראית פוזלת בעין אחת(למרות שזו לא פזילה) ואז שואלים היא פוזלת? יש לה עין עצלה? למה את לא מטפלת בזה? למה את לא לוקחת חופש מהעבודה ומטפלת בילדה האומללה? ויפהנפש למיניהם אומרים : עכשיו זה מורגש פחות. האמת שאף פעם לא היו לי כוחות להסביר.
 
ועל זה הייתי מגיבה

1. כשהייתי מגיעה לעבודה הייתי מחריזה בואו מהר לפני שהיא נרדמת 2. ברחוב - אוי אבהלת אותו/ה בגללך אפסיק לבעוט
 
אני דווקא נהניתי שליטפו לי את הבטן

סוף סוף גם אני נכנסתי להריון
 
גם לי יש בזמן ההריון

בשבוע 35 באתי לבית חולים אחרי שלא הרגשתי תנודות של העובר. האחות במיון שואלת אותי, תגידי המשקל של התינוק בסדר? כי הבטן שלך נורא קטנה. עשית בדיקות? והתשובה: פרופ' לסינג הוא הרופא שלי (שהוא המנהל שלה) בשניה אחת היא סתמה את הפה.
 

אמיר.

New member
מה את רוצה ממנה ???

ואם היא לא תשאל ויקרה אסון (חו"ח) למי יבואו בטענות ??? אליה. אני מקווה שהיא ממשיכה לשאול. אני מניח שהיא רגילה לאמהות לחוצות. --------- העיקר שהכל בסדר.
 

ashlaya

New member
הזכרת לי

כבר באתי כמעט להשוויץ שאותי לא מצליחים לעצבן אבל.... אחרי שקראתי בביקור אחרון בטיפת חלב אמרה לנו האחות שהוא דרדס ואני באדישות עניתי לה טוב נו...אמא שלו רק 1.60 אז היא אומרת לבעלי (הוא 1.82) טוב אתה לא יכול לדרוש שהילד שלך יהיה יפה כמוה וגבוה כמוך כל אחד צריך שיהיה לו חיסרון אותי זה הרתיח!!!!! אבל שתקתי כי....הוא - בעלי תמיד בוחר בלהתעלם מדברים כאלה....
 

ר של ניב

New member
הכי מעצבן אצלי

דניאל דומה לאביה ולכן יש לה עוד כהה, ואני שקופה ממש. אז תמיד מסתכלים, ואחרי שעה שואלים, אבל איך זה שהיא כהה ואת בהירה? מהשכן... ואם היא ילדה מאומצת, איך אתם שואלים? או שהיו מעירים לי: הילד לא מכוסה, הילדה עם שמיכה על הפנים וכדומה.
 

עדי 4

New member
אותי מה זה מרגיז כששואלים אותי...

"למה הוא בוכה" "מה יש לו" על תינוק בן חודש שבוכה. ואני עונה :"תשאלי אותו אולי לך הוא יענה"
 

הילה ס

New member
תשובה ל"למה הילד בוכה"

כי הרגע הכנסתי לו סטירה. (חייבת להודות שהרעיון לא שלי, קראתי באחד הפורומים).
 
עדי כלכך מוכר...בדיוק מה שרציתי

לכתוב...ופעם שממש התעצבנתי עניתי "הוא בוכה כי ראה אותך"
 
למעלה