שרשור ייעודי מיוחד לסדרה The Umbrella Academy

limors2

Active member
זהו, סיימתי
לעונה

יותר מאוחר ממה שתכננתי, כי בשישי עוד לא התחלתי וברגע שהסופ"ש נגמר היו לי עיכובים של עבודה ואימונים וכאלה

&nbsp
אהבתי. אפילו מאד, כי המדד שלי לכמה אני נהנית מסדרות/סרטים הוא "האם אני יכולה לשבת ולצפות מבלי לשחק קנדי קראש ברקע" והסדרה הזו עברה בהצלחה מסחררת. כיף קליל עם כוחות על ורוברט אחד מדהים

&nbsp
אני לא אפרט יותר מדי מעבר, רק אציין שאני ממש שמחה עם מה שעשו בסוף העונה. אחד מהדברים שדי מציקים לי עם סדרות בז'אנר הזה זה שבסוף העונה פותרים את העלילה העונתית, ואז בעונה הבאה מחפשים "בכוח" עלילה חדשה ורוע חדש. פה כלום לא נפתר. האפוקליפסה הגיעה, הם יודעים למה היא הגיעה (בואו נכלא את האחות המבולבלת והנסערת שהדחקנו כל החיים בכלוב, נורא נורא חכם) והם מנסים דרך חדשה לפתור אותה. זה מרגיש טבעי ולא ממוחזר בכלל. קודוס להם

&nbsp
הבאסה היחידה היא שבגלל שקיבלנו עונה מלאה של 10 פרקים, זה אומר שכנראה נצטרך לחכות שנה שלמה לעונה 2.
 

limors2

Active member
טכנית סיימתי לפני שעתיים ורבע


אבל העיכובים של השבוע (אימונים) מנעו ממני להתעכב פה
 

didalf

Well-known member
מבחינת


זה שסיימתי כ"כ מהר מעיד שמאד נהניתי

"כיף קליל עם כוחות על ורוברט אחד מדהים" -
 
סיימתי סיימתי סיימתי סיימתי


זה מרגיש לי קצת כאילו לקח לי המון זמן, למרות שבעצם זה לא היה המון זמן, פשוט הרבה מכם הייתם מהירים ממני.
&nbsp
אז כמה מילים לפני שאני מתחיל את המלאכה הקשה של לקרוא את כל מה שנכתב כאן:
יאיי - קלאוס הוכיח שהכוח שלו משמעותי ושהוא יכול להביא מתים חלקית חזרה. מה שמאוד מאוד שימושי עם בן. (עדיין לא ברור לי מה היית התועלת שלו במשימות כשהם היו ילדים)
וראינו כיצד הכוח של בן עובד.
&nbsp
הצליחו לא להרוג את ואניה. אני כבר כמעט השלמתי עם זה שיהרגו אותה. במיוחד אחרי שהיא הרגה את פוגו.
ואז הצליחו לגרום לי לרגע להאמין שהם באמת מנעו את האפוקליפסה, ובסוף היה נחמד שלא, הם לא מנעו אותה. ואפילו הייתה בסופו של דבר משמעות לירח.
&nbsp
הפרק העלה את המסתורין לגבי מה הקטע של רג'ינלד. מה היה המקום הזה שבו הוא נפרד מאשתו שמתה? היה נראה כאילו יש מכונות מוזרות בשדות ושמשגרים כל מיני דברים. והוא גם פותח צנצנת עם... אבק פיות?
ואז הוא מגיע לארה"ב ישנה כמהגר וכנראה קונה חנות מטריות (מה שמסביר סוף סוף את השם).
בקיצור נותר עוד הרבה מסתורין בשביל עונה הבאה. ואני חשבתי שאחלה, אז אם תהיה עונה נוספת נוכל להתעמק בזה.
מה שלא ציפיתי לו זה שהסוף בכלל לא יכלול פתרון לאפוקליפסה. כלומר עוד יש איכשהו להציל אתה עולם עונה הבאה.
אני מניח שהם חוזרים בזמן. אבל האם הם יחזרו בגוף שלהם כילדים? האם זה אומר שבן יחזור לחיים? מה לכל הרוחות יהיה שם? ומתי תצא כבר העונה השניה כדי שנגלה את הכל?
&nbsp
חוץ מזה...
צ'הצ'ה מועפת מהמכונית, שורדת, מפסידה לדייגו בקרב אבל הוא מחליט לא להרוג אותה, אבל בסוף מתה באפוקליפסה.
לעומת זאת הייזל הורג את ההנדלרית, מציל את אשת הסופגניות ובורח איתה בזמן.
 

limors2

Active member
תאוריה לגבי רג'ינלד


שבכלל לא זכרתי שזה השם שלו.
&nbsp
באחד מהפרקים הראשונים, כשהאמא ישבה להיטען בפינה שלה מול התמונות, היא אמרה משהו בסגנון של "איזה נופים יפים יש/היו לה". כשהוא נפרד מאשתו זה היה נראה שהוא מסתכל לתוך ציור שיש בו פצצות מסוג כלשהו שמשוגרות, מראה קלאסי לאפוקליפסה אטומית. אז אולי.... איכשהו הוא ידע שהאפוקליפסה תקרה כי הציורים האלה גילו לו את העתיד (גם אם העולם נחרב בצורה אחרת) וכל מיני מידע רלוונטי אחר? אולי אשתו קיימת בצד השני שלהם? מה שלא יהיה, נראה לי שהציורים האלה חשובים ושהם יותר מסתם ציורים.
 

didalf

Well-known member
מזל טוב


היו לך כ"כ הרבה שאלות שידעתי את התשובה עליהן וזה הטריף אותי

&nbsp
לגבי רג'ינלד אז חוץ מכל מה שאמרת יש עוד משהו שמטריד אותי וזה בן כמה הוא לעאזל. כשהוא נפרד מאשתו ועולה לספינה שמים לו חותמת והשנה 1928! העברתי אחורה לבדוק שוב. וכבר שם הוא נראה די מבוגר. והוא מת רק ב2019?
&nbsp
אני גם תוהה כל הזמן במה קלאוס הועיל כשהם היו ילדים במשימות שלהם. נגיד איך הוא עוזר בשוד בנק בדיוק?
&nbsp
רק אני לא חשבתי שהם הולכים לנסות לעצור את האפוקליפסה שוב אלא פשוט מצילים את עצמם?
 
כנראה רק את


נראה לי ברור שהם הולכים לנסות שוב להציל את העולם. זה בערך מה ש5 הקדיש את החיים שלו אליו. ונראה לי שהוא גם אמר משהו בסגנון "עכשיו נוכל לנסות שוב". אבל אני צריך לראות שוב.
&nbsp
לא שמתי לב לתאריך על החותמת, אבל לפי איך שדברים נראו זה עשה לי רושם שזה קרוב יחסית לתחילת במאה ה20, אז כן יש משהו לא הגיוני לגבי הגיל שלו.
 
פרט טריוויה קטן שגיליתי


אלן פייג' נשואה לרקדנית/כוראוגרפית בשם אמה פורטנר, והיא זאת שעשתה את הכוראוגרפיה של הריקוד היפה של לות'ר ואליסון בפרק 6.
 
ספוילר פרק 10 - אני צב לעומתכם, יש פה עדיין מישהו?

אהבתי ממש את ההשוואות למעלה לסדרות אחרות ואני מסכימה שהסדרה הזו לא מקורית אבל עשויה ממש טוב והצפייה הייתה ממש כיפית ומספקת. הרבה מהסיפור היה מאוד צפוי וראו חמישה צעדים קדימה מה הולך לקרות ועדיין זה היה כיף לראות ואני חושבת שזו מחמאה גדולה. כי בעצם הכוח של הסדרה היא לא הטוויסטים שלה אלא הדמויות והעומק שהן מביאות איתן. וזה לא ברור מאליו.
&nbsp
הסוף היה מעולה ועושה חשק להמשיך בצפייה. איזה כיף שהסיפור ממשיך ולא מתחילים מנקודת אפס בעונה הבאה. גם זה שהם חוזרים להיות ילדים פותח את האפשרות שמספר 1 לא יהפוך לחצי שימפנזה ושאולי בן לא ימות?
&nbsp
הזמן היה אחד הנושאים העיקריים בסדרה וזה באמת אחד הנושאים הכי מעניינים, למרות שהם עדיין לא פתרו את הקטע הזה - של למה צריך להרוג אנשים שמפריעים לציר הזמן אם הם מאמינים שמה שצריך לקרות יקרה. אולי בעונה הבאה...
&nbsp
אהבתי גם את ההתעסקות בדינמיקה המשפחתית ובשאלה - האם משפחה זה משהו שבוחרים? האם זה שגדלנו עם מישהו הופך אותו למשפחה? האם אפשר להתנתק ממשפחה מבחירה או שתמיד נימשך אל הגרעין הזה בחזרה? כרגע, נראה שהאחים בוחרים אחד בשני למרות שהם אינם קשר דם, ואלו הסיפורים שאני הכי אוהבת. משפחות אלטרנטיביות שלומדות לתפקד יחד.
&nbsp
הסוף של הקוף (סורי, לא זוכרת את שמו ומרגישה גזענית
) היה ממש כואב למרות שהוא באמת היה חלק פעיל מאוד בהתעללות בילדים. זה קטע שתמיד מפריע לי - שמישהו עוזר להתעללות אבל בגלל שזה קשה לו אז סולחים לו והוא מקבל פס - אבל אם זה היה כל כךךךךך קשה לו שהוא לא יכול היה לשאת את זה אז הוא היה עושה משהו, ואם הוא לא עשה כלום, אז כנראה שזה הפריע לו אבל לא מספיק - ולכן הוא נושא באחריות. והילדים האלו עברו ילדות נוראית עם האבא הזה ויש לו חלק משמעותי בזה. אז למרות שהצטערתי לראות אותו סובל, גם חשבתי שיש בזה מן הצדק שוניה הרגה אותו.
&nbsp
לסיכום, הולכת לחבק את אבא שלי.
 
אני עדיין כאן


והשרשור עדיין קופץ בגלל שנתתי לו חיים חדשים (על ידי כך שחיברתי אותו לשרשור חדש)
&nbsp
לגבי עניין המקוריות, אני יודע שאת לא הראשונה שמעלה את זה, אבל נראה לי שלא הגבתי לזה עד עכשיו - אני מסכים שהרעיון בכללי הוא לא מקורי, במיוחד כיום. יש מיליון סדרות קומיקס ומיליון סדרות על אנשים עם כוחות על. גם חיות מדברות, מסע בזמן, מתנקשים מהעתיד, תעלומת מוות...
אבל עדיין צריך לתת קרדיט שהדרך שהכל מעורב כאן יחד הוא לא משהו שכבר היה כמוהו. ספציפית לא נראה לי שנמצא עוד מתנקש נוסע בזמן בן 58 שתקוע בגוף של בן 12 נמצא במערכת יחסים קרובה עם בובת ראווה ומנסה לעצור את האפוקליפסה.
גם לא ג'אנקי עם יכולת לראות את העתיד שמלווה קבוע על ידי רוח הרפאים של אחיו המת וגם נע בזמן לתקופה של שנה שבה הוא נלחם במלחמת ויאטנם.
&nbsp
קשה לי להאמין שבעונה הבאה הם ישארו ילדים. בעיקר כי קשה לי להאמין שיסמכו על קאסט של ילדים להוביל את הסדרה. זה מספיק מרשים שעשו את זה עם ילד אחד (והוא גם שחקן מעולה וגם כנראה מתאים באופן מדהים לדמות).
אולי הם יהיו ילדים לפרק אחד ואז ינועו שוב לעתיד ויחזרו לגוף הבוגר שלהם (כל עוד 5 ישאר ילד).
אבל אני כן מאוד מאוד אשמח אם בן/6 יחזור לחיים. אם לא אז אני מקווה שלפחות קלאוס יגלה שהוא יכול לממש אותו באופן קבוע יותר ככה ששאר האחים יוכלו לתקשר איתו*.
*מאוד אהבתי את זה שבסוף כשהם מחליטים לחזור לעבר לות'ר שואל אם גם בן מסכים לתוכנית.
&nbsp
גם אני מאוד אהבתי את העיסוק בדינמיקה המשפחתית. גם בין האחים אחד לשני, וגם היחסים שלהם ל"הורים" שלהם. זה איכשהו תמיד הכי בלט לי עם דייגו. איך שלמרות שאין לו סבלנות לאף אחד הוא עדיין מסכים להסיע את קלאוס, או שלמרות שהוא כועס נורא על ואניה הוא גם דואג לה. וכמובן הקשר המיוחד שלו עם האמא - ואיך שהיא עזרה לו להתגבר על הגמגום שלו.
&nbsp
נושא בעייתי קצת בעניין הזה הוא הקשר הרומנטי בין לות'ר ואליסון. יש משהו מוזר בקשר רומנטי בין אח ואחות שממש גדלו יחד כאח ואחות, אפילו שכמובן אין בינהם קשר ביולוגי.
&nbsp
לגבי פוגו (זה השם שלו, אבל אני לא חושב שאת יכולה להיות גזענית כלפי קופים) - האמת שלא ממש חשבתי על כך שהוא גם אשם בהתעללות בילדים כמו האבא. את צודקת שבאמת יש לו אשמה כי הוא נתן לזה לקרות ואפילו עזר. אני חושב אבל שבגלל שהוא לא בן אדם אני מייחס לו פחות אשמה. אם זה היה משרת בן אדם אז הייתי אומר שלמרות שזה היה אולי גורם לפיטורים שלו, הוא היה צריך להגן על הילדים, אולי לדווח לרשויות. אפילו בתור בן אדם זה משהו שכנראה היה חסר תוחלת נגד בן אדם כל כך עשיר. אבל פוגו הוא רק קוף, אני מניח שמחוץ לבית, אפילו עם יכולת לדבר ושכל, עדיין היו רואים בו רק חיה ולא מישהו להקשיב לו. עוד יותר מזה, הגיוני שהוא לא היה בדיוק שכיר של רג'ינלד, אלא בבעלותו.
&nbsp
לסיכום, הולך לחבק את הקוף שלי.
 

didalf

Well-known member
השורה האחרונה שלך


ו
להכל.
(*אם כי לא רק שהייתה דמות במיספיטס שדיברה עם מתים והסתובבה עם אח שלה - זה היה אפילו אותו שחקן בדיוק
).

הקטע המוזר עם אליסון ולותר מבחינתי שזה הרבה פחות הטריד אותי כמו זוגות אחרים שרמזו לכיוונם או סתם שיפים של מעריצים של אחים שהם גם לא ביולוגים (מה שאני חושבת עליו זה בעיקר דב ודקסטר, ושיפים של מעריצים תור ולוקי, שניהם זיווגים שנראים לי נורא מטרידים למרות שבעצם מה ההבדל?).
 
שכנעת אותי עם פוגו
ספוילר לסדרה

בזה שמגיעה לו הנחה בגלל נושא הבעלות והעובדה שהוא ככל הנראה רכוש. אז סוציאליזציה כזו, ואולי אפילו האבא יצר אותו כמו את האמא - מביאה להקלה באיך שאני שופטת אותו.

לא יודעת למה הקטע של הרומן בין האחים לא מפריע לי. אולי בגלל שמההתחלה ראו אותם בהקשר כזה ולא כאחים ואולי כי הסביבה שלהם קיבלה את זה (מלבד האבא) אז זה לא היה נראה בעייתי.
 

didalf

Well-known member
אני גם עדיין פה


אני גם תוהה אם זה שהם הופכים להיות ילדים אומר שלות'ר לא שימפנזה ושאליסון תוכל לדבר. אבל אני לא חושבת שזה יחזיר את בן לחיים, כי הבנתי שהם חוזרים לגוף של הילדים אבל זה לא אומר שאנשים מתים קמים לתחיה. בגלל זה לא הבנתי למה הוא גם נהיה ילד.
וכמו ניק אני מניחה שתוך מקסימום פרק כולם חוזרים לגיל הרגיל שלהם (וחמש נשאר ילד).
&nbsp
אני גם אוהבת סיפורים על משפחות אלטנרטיביות שלומדות לתפקד יחד.
&nbsp
וואי בכלל לא חשבתי ככה על פוגו. הוא פשוט הרגיש לי מין אלפרד כזה - המשרת הזקן והחכם של האיש העשיר שפשוט עושה הכל בשבילו כי.. .ככה. והוא היה נחמד כזה והמוות שלו היו די נוראי כי היא פשוט שיפדה אותו.
&nbsp
אני גם מסכימה שלמרות שהסדרה הייתה צפויה בהרבה דברים היא הייתה מהנה וזה היתרון שלה.
 

twisted nerve1

New member
גם אני עדיין פה


אני מסכימה איתך לגבי פוגו (ולא חושבת שאת גזענית שלא זכרת, גם אני לא הייתי זוכרת בלי ההודעה של ניק
), ובעיני הוא לגמרי כמו בן אדם מבחינת אחריות ואשמה. הוא מתפקד כמו בן אדם לכל דבר, הוא מבין הכל, הוא מדבר כמו בן אדם, לא נותנת לו הנחות כי הוא קוף. והאמת גם אני אהבתי שוניה הרגה אותו כי זה נתן יותר אדג' לדמות ולסיפור (למרות שהם בטח הרגו אותו כי זה עולה מלא כסף לעשות אותו ממוחשב, וההתקפלות מההרג של אליסון קצת מעצבנת, כי הייתי בטוחה שהיא מתה אחרי החתך ההוא)
 
לגבי אליסון. אוהבת גם שהולכים עד הסוף עם החלטות

אפילו אם הן מבאסות. כי ברגע שעושים אחורה פנה זה מוריד את הדרמטיות מדברים שקורים בעתיד כי אתה תחשוב שהם ימצאו איזושהי דרך לסדר את זה.
זה אחד הדברים הכואבים אבל הטובים ביותר במשחקי הכס ובמתים המהלכים.
 

kordilia snake

New member
סיימתי את זה

עכשיו למי מתקשרים כדי לקבל בחזרה את 10 השעות מהחיים שלי שבזבזתי על הדבר הזה?
 
1-800-454545

יש להם מכונת זמן מיוחדת למקרים כאלו
אבל קחי בחשבון שיכול להיות שתמצאי את עצמך בגוף שלך מגיל 12.
 
למעלה