שרשור ייעודי מיוחד לסדרה The Umbrella Academy

גם אני סיימתי הכל ביומיים


סה"כ היה מהנה אבל לא WOW מבחינתי
היה קשה לי שהטכנולוגיה "עתיקה". שאפשר היה לפתור הרבה אם רק היו מדברים בטלפון.
והם גם די "סתומים". מחפשים את וניה אבל לא בבית שלה. כולאים אותה אבל לא מדברים איתה. אליסון חושדת בחבר של וניה אבל לא מספרת לאף אחד.... הרבה דברים לא הגיונים.
כן אהבתי איך הפרקים מסבירים ארועים מהעבר -למה האמא היא רובוט החיבור של לותר ואליסון...
והדמות של קייט וולש מעצבנת והיא מתה מוות טפשי..
&nbsp
&nbsp
 
לגבי ה...


הדמות של קייט וולש, כלומר ההנדלרית - נכון שזה היה מוות כאילו טיפשי, אבל נראה לי שבעצם אי אפשר באמת להרוג אותה. כלומר כשיורים בה זה עיכוב עבורה, אבל בפועל היא תחזור.
&nbsp
לגבי זה שאליסון לא סיפרה לאף אחד שהיא חושדת בחבר של ואניה - זה היה כשהיא רק חשבה שהוא איזה קריפ. כולם עסקו בנושאים הרבה יותר גדולים ודי ברור שלא במיוחד אכפת להם מואניה. אז הגיוני שהיא לא תדבר איתם על זה.
&nbsp
אבל בהחלט היו דברים "סתומים" כמו בכל סדרה מהסוג הזה. למשל כשצ'ה-צ'ה והייזל פורצים לבית ונלחמים באנשי האקדמיה, משום מה אליסון לא משתמשת ביכולת שלה ודייגו לא זורק שום דבר עד ממש הסוף.
 

twisted nerve1

New member
השוואה של הסדרה לכל מיני דברים (אין ספוילר בהודעה הזאת)

טוב, סיימתי גם את הסדרה. בזמן האחרון אני עושה כ"כ הרבה בינג'ים על סדרות שלמות ובגלל שהרוב המשכי היום זה תמיד מרגיש לי כאילו ראיתי סרט באורך של כ-9 שעות עד 13 שעות (תלוי כמה פרקים יש)
. ובעיקר הסדרות של נטפליקס תמיד מרגישות לי ככה.
בקיצור, סיימתי את העונה ויש לי המון דברים להגיד, סביר להניח שאת הרוב אני אשכח, או סתם לא יהיה לי כוח להתייחס לכל דבר קטן שהיה, אבל אני אנסה. בנתיים פשוט רצו לי מלא השוואות לדברים בזמן שראיתי את הסדרה ואני לא יכולה לפרט בלי לסמן ספוילר לכל דבר שזה הזכיר לי, אז הנה כמה הודעות נפרדות עם השוואות בין הסדרה לדברים שונים
 

twisted nerve1

New member
לכל הסדרה + הסרט משפחת סופר על 1

הקטע עם לאנרד מאוד הזכיר לי את סופר בוי ממשפחת סופר על 1- הקטע שלאנרד הילד ניסה להיות חלק מהחבורה והם לא נתנו לו- מה שהוביל אותו לתסכול כשהוא גדל, רק כמובן שפה זה היה יותר מעניין ומורכב בעיני כי הוא בעצם לא היה הנבל הראשי, אלא הקטליזטור עבור וניה לעשות את מה שהיא עושה בסוף (שגם לא אי אפשר לקרוא נבל בדיוק)- וזה יותר מעניין (אם כי היה מאוד ברור לי כבר כמה פרקים אחרונים שוניה תביא את האפוקליפסה ולא לאנרד).
 

didalf

Well-known member
לגמרי


וגם איירון מן 3.. שבעצמו הזכיר את משפחת סופרעל

היה לי ברור שהיא זאת שגורמת לאפוקליפסה כי לה יש את הכוח אבל הופתעתי מזה שהוא מת קודם. חשבתי שהוא ידחוף אותה עד הסוף.
 

twisted nerve1

New member
למטריה

אני דווקא אהבתי את זה שהיא כן מספיק זמן לפני הבינה שהוא מתמרן אותה ולא עשו אותה טיפשה כזאת. אני ממש פחדתי שאחרי שהיא כמעט הרגה את האחות, הוא ממש יתמרן אותה והיא תצא ממש טיפשה ותאמין לכל מה שהוא אומר- כ"כ שמחתי שלא עשו את זה ככה, אלא שהיא הרגה אותו דיי מהר ואפילו הלכה לבית כדי לנסות לסדר את העניינים ובעצם מה שגרם להתפרצות האלימה שלה זה שהאח הגורילה הזה כלא אותה בתא הזה

כמו שכתבת, זה היה כ"כ ברור שברגע שכלאו אותה אז היא תהפוך להיות ה"נבל" והוא היה כ"כ מעצבן שהוא לא נתן לאחרים להוציא אותה משם כי דווקא אם היו מדברים איתה אז נראה לי שהיא לא הייתה מגיעה למצב כזה.
מצד שני- זה טוב כי זה גרם לזה שתהיה לי אמפטיה אליה כל הזמן אפילו כשהיא הפכה לרעה, מה שממש לא היה קורה אם לנארד היה מצליח לתמרן אותה עד הסוף.
&nbsp
לגבי איירון מן 3 (ספוילרים )
דווקא לא זוכרת שהנבל היה כמו במשפחת סופר על. אני דווקא יחסית זוכרת את איירון מן 3 כי אהבתי מאוד את הקשר של טוני עם הילד הזה בו, ואני זוכרת שהיה איזה טוויסט עם הנבל שם, כי אני זוכרת שהרבה התעצבנו כי מסתבר שזה היה אמור להיות איזה נבל מגניב מהקומיקס, אבל במקום זה הם הלכו על טוויסט שהנבל הוא פייק או משהו ומישהו שילם לו. ובגלל שלא אכפת לי מהקומיקס אהבתי את זה. למה את מתכוונת שאיירון מן 3 הוא כמו משפחת סופר על 1?
 

didalf

Well-known member
למטריה


לא הבנתי למה המשפט שלך התחיל ב"דווקא" אני גם אהבתי את זה שהיא הרגה אותו והמשיכה לבד ולא נתנה לו לתמרן אותה עד הסוף. פשוט הופתעתי מזה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
לאיירון מן 3
לא שמתי בכותרת כי אני נורא דואגת לניק שהקישור בין משפחת סופרעל לאיירון מן 3 לא ירמוז לו על הסדרה

&nbsp
&nbsp
באיירון מן 3 אז הנבל הוא גם כן איזה מדען מתחיל שבא לדבר עם טוני באיזה כנס כשטוני עוד רודף נשים מניאק כזה וטוני מנפנף אותו. ואז מתגלה שמי שמשלם לנבל הפייק זה בעצם האיש שטוני נפנף ועכשיו רוצה לנקום בו.
 
וואלה נכון


לא חשבתי על זה, אבל באמת יש הרבה דימיון לזה. מישהו ששאף להיות גיבור על ונדחה וזה גורם לו להפוך להיות נבל.
&nbsp
וכן אני גם מבין את מה שעדי
אמרה בהקשר זה לאיירון מן 3 - כי גם שם היה מישהו שנדחה על ידי טוני וזה גרם לו בערך להפוך להיות נבל. אם כי זה הרבה יותר שונה.
 

twisted nerve1

New member
בית משפחת היל + אקדמית המטריה
קלים לשניהם

אז מצד אחד, הסדרות האלה לא יכולות להיות יותר שונות באוירה ובאופי שלהם. האקדמיה היא התרפתקאת סיי פיי נחמדה ובית היל היא סדרת אימה. אבל בכל זאת הרגשתי המון נקודות השוואה בעלילה.
בשתי הסדרות מדובר על משפחה מרובת ילדים שהתרחקו אחד מהשני בגלל דברים רעים שחוו בתרבות ושתי הסדרות מתחילות למעשה בגלל מוות של אחד מבני המשפחה שגורם לכולם להיפגש שוב אחרי הרבה שנים שלא ראו אחד את השני. בשני המקרים הילדות שלהם הייתה רצופת טראומות ורואים כל אחד מהמשפחה מתמודד עם זה בדרך אחרת.
בשתי הסדרות יש דמות שמתמודדת עם טראומות העבר ע"י שימוש בסמים, בשתי הסדרות יש דמות שבבגרותה מתגלה כלהטב"ית ואפילו בשתי הסדרות יש דמות שכתבה ספר על המשפחה וזה גרם לשאר בני המשפחה לכעוס עליה בגלל הספר הזה (אם כי בבית היל זה משחק תפקיד הרבה יותר מרכזי כמובן). סתם לא יכלתי להתעלם מכל נקודות הדימיון האלה.
 

twisted nerve1

New member
אקדמיית המטריה + מיספיטס
קל מאוד לשניהם

רק אחרי שדיסנו על איזה כייף שוברט שיהאן פה, נזכרתי שמעבר לדמיון בהתנהגות של שתי הדמויות, שגם במיספיטס ניית'ן למעשה ראה אנשים מתים (אמנם זה לא היה הכוח העיקרי שלו, אלא שהכוח העיקרי שלו היה האלמותיות, אבל כתופעת לוואי הוא גם היה רואה אנשים שמתו). ואפילו היה פרק במיספיטס שאח שלו מת ואז כל הפרק הוא הסתובב עם אח שלו בלי לדעת שהוא מת, וזה ממש הזכיר לי איך פה הוא רואה את אחד שלו כל הזמן.
חוץ מזה העובדה שהוא שיחק בשתי סדרות על גיבורי על, וגם אלן פייג' שיחקה בכמה סרטים של אקס מן (אם כי לא זוכרת דמיון בין וניה לבין הדמות שלה באקסמנים)
 

didalf

Well-known member
אני גם שכחתי מזה
|


זכרתי שהוא לא יכול למות אבל שכחתי שהוא גם ראה אנשים מתים, עד שקראתי איפשהו,
ואמרתי "אהההה וואלה". ואז באמת נזכרתי בפרק עם אח שלו. ועד שאמרת לי קישרתי את זה לזה שגם פה הוא מסתובב עם האח המת שלו.
אגב לגבי הדימיון אז אני חושבת שההבדל ביניהן זה ההבדל בין טלוויזיה בריטית לאמריקאית.
 
גם אני שכחתי לחלוטין


שלניית'ן הייתה יכולת לראות אנשים מתים. ראו את זה רק בפרק האחד ההוא, או שהיה את זה יותר?
יש גם דימיון מסוים שזה קבוצת מיספיטס שלא מסתדרים זה עם זה עם כוחות על.
ההבדל הגדול הוא כמובן שבמיספיטס הם קיבלו את הכוחות בגיל מאוחר ולא הייתה להם שום הכשרה או משימה כלשהי.
&nbsp
אלן פייג' שיחקה את קיטי פרייד (דמות מעולה) אבל רק בשני סרטי אקס מן (אקס מן 3 ואקס מן העתיד שהיה בקטעי העתיד)
 

didalf

Well-known member
במיספיטס
למטריה


אם הייתה אפוקליפסה הם מקסימום היו שותים בירה על הגג מסתכלים וצוחקים
 

twisted nerve1

New member
לגבי מיספיטס


אז היה עוד קטע מצחיק שצירפו אליהם מישהו חדש, נראה לי בפרק הזה שמישהו חושב שהוא במשחק מחשב, ואז יש על תחילת הפרק דורסים אותו וניית'ן ממשיך לראות אותו והוא אומר משהו כמו- "סליחה שמתת" ואז הבחור המת עושה לו אצבע משולשת ואז ניית'ן צועק לו fuck you, וכל השאר מסתכלים עליו בזעזוע כי הם לא ראו מה שהמת עשה. קטע מצחיק, קצת קשה לתיאור. האמת שמתי ממש למעלה בשרשור איפשהו סרטון של קטעים מצחיקים של ניית'ן ושם ראו את הקטעים עם האח ואת הקטע שתיארתי, קטעים אחרים אני לא זוכרת, אבל אולי היה.
אני לא זוכרת אם זכרתי שניית'ן רואה אנשים לפני שראיתי את הסרטון עם קטעים מצחיקים של ניית'ן (זה משפט קצת מוזר יצא לי)
 

didalf

Well-known member
אני זוכרת בערך, זה באמת מצחיק


אבל ראיתי את הסרטון ששמת אני לא זוכרת שזה היה שם
 

didalf

Well-known member
בהמשך לזה -
לסדרה ולאקסמן


כל העניין עם ואניה וזה שאבא שלה דיכא את הכוחות שלה כי הם חזקים מידי - זה מאד כמו ג'ין גריי.
זה גם מזכיר לי דברים בליגיון ובדה גיפטד אבל אין לי כוח לסמן ספוילר נפרד

&nbsp
ואמרתי שהקטע שקלאוס מסמם את עצמו כדי לא לראות מתים מזכיר לי משהו, אז אח"כ גם נזכרתי שבאקסמן העתיד שהיה צ'ארלס לקח סמים כדי לא לשמוע את הקולות בראש שלו (וללכת). אני זוכרת את הסצנה הזאת כי ראיתי אותה מליון פעם:
מגנטו: "הקרבת את הכוחות שלך כדי שתוכל ללכת?!"
צ'ארלס: "הקרבתי אותם כדי שאני אוכל לישון!".
&nbsp
&nbsp
 

twisted nerve1

New member
הממממ...

כמו שכתבתי בהודעה למטה, הקו העלילה הזה לא היה רק באקסמן אלא בעוד דברים שפירטתי למטה, ואני בכוונה מדברת במעומעם כי אין לי כוח לסמן ספוילר, כי אני כבר לא יודעת על מה לסמן ועל מה לא, אז אני מקווה שפשוט תביני על מה אני מדברת
 
נכון


זה באמת דומה למה שצ'ארלס עשה עם ג'ין גריי. אם כי ג'ין כן ידעה שיש לה כוחות, הוא רק דיכא את כמה שהם חזקים.
&nbsp
היו כל מיני דברים בתחושה שהזכירו את Legion, אחד מהם הוא הקטע המוזר עם הטכנולוגיה.
 
למעלה