לא נוהג ליחצן, אבל כשמגיע- אז מגיע!!!
אתמול קראתי את ההמלצה פה על השירות לקוחות (ממש זו שאני מגיבה לה כעת) והחלטתי לנסות את מזלי ולשלוח להם מייל, בתקווה שיכוונו אותי למוצרים המתאימים לי.
עכשיו (!!!!!), יום שבת (!!!!!!), בצהריים (!!!!!!!!), קיבלתי תשובה מפורטת למייל, מנציגה בשם ליאורה, עם הסברים על מה מתאים לסוג העור שלי, הסבר למה BB קרם לא יתאים לי (למרות שהכי קל היה למכור לי את זה, הרי אני לא באמת מבינה בזה. ע"ע דיילות הפארמים) וכמובן גם הודיעה שתשלח לי דוגמיות (מבלי שבכלל ביקשתי).
אני ממש בהלם חיובי כרגע. מעולם לא נתקלתי בשירות כזה מהיר ואדיב.
*סתם לציין, שליאורה גם כתבה לי שהם היו רגילים לקבל 2-3 פניות ביום ולאחרונה הם מוצפים בפניות. הלוואי וכל נותני השירות בישראל יבינו ששירות טוב יביא עימו גל של לקוחות. וכמובן גם שחברות הקוסמטיקה בפרט, יבינו שלחלק דוגמיות זהו אינטרס שלהם לא פחות מאשר של הצרכנים.