שרשור היכרות

שרשור היכרות
את עצמי כבר הצגתי בהודעה הקודמת, ועכשיו... בואו נכיר אחת את השנייה


אם את בהריון:
באיזה שבוע את?
מי גדלים לך בבטן? שלישייה? תאומים זהים? לא זהים? בנים? בנות? תאומיקס?
יש לך ילדים נוספים?
מה את אוהבת לעשות בשעות הפנאי שלך ?או מה את חולמת לעשות כשתהיה לך שעה של פנאי?


אם את כבר אמא לתאומים או שלישיה:
מיהם התאומים או השלישייה? בנים? בנות? שילוב? זהים או לא?
בני כמה הם?
יש להם אחים גדולים? קטנים?
מה את אוהבת לעשות בשעות הפנאי שלך? או מה את חולמת לעשות כשתהיה לך שעה של פנאי?
 
הי - למי שעוד לא מכירה
הי שמי יעל ואני אמא לארבעה : תאומים בנים לא זהים בני כמעט 8. כיתה ב'.
נערה בת 14 וילד בן 11.
אני מדריכת הנקה ומתמחה בהנקת תאומים ואני גם מתרגמת.
חוץ מזה אני אוהבת מאוד לכתוב (ואין לי הרבה זמן לזה לצערי) ובקיץ האחרון הוצאתי ספר ילדים בנושא הנקה, מוזמנות להציץ.
מבחינתי התאומים זה פלא שמתפתח ומוכיח את קסמו כל יום מחדש.
אמנם בגיל 8 כבר לא צריך להתעסק בטיפול, בחיתול, בהאכלה. אבל האתגרים הם שונים ומרובים וגם מורכבים.
הם משחקים יחד, משתפים זה את זה, לפעמים רבים או מקניטים או מתעצבנים ומהר משלימים וסולחים.הם מתחרים זה בזה (זה בלתי נמנע) ומצד שני כל אחד יודע שיש לו מקום בטוח... יש המון דברים, זה כמו נדנדה...
 
למעלה