פיצי ופיצית
New member
שרשור היכרות
את עצמי כבר הצגתי בהודעה הקודמת, ועכשיו... בואו נכיר אחת את השנייה
אם את בהריון:
באיזה שבוע את?
מי גדלים לך בבטן? שלישייה? תאומים זהים? לא זהים? בנים? בנות? תאומיקס?
יש לך ילדים נוספים?
מה את אוהבת לעשות בשעות הפנאי שלך ?או מה את חולמת לעשות כשתהיה לך שעה של פנאי?
אם את כבר אמא לתאומים או שלישיה:
מיהם התאומים או השלישייה? בנים? בנות? שילוב? זהים או לא?
בני כמה הם?
יש להם אחים גדולים? קטנים?
מה את אוהבת לעשות בשעות הפנאי שלך? או מה את חולמת לעשות כשתהיה לך שעה של פנאי?
את עצמי כבר הצגתי בהודעה הקודמת, ועכשיו... בואו נכיר אחת את השנייה
אם את בהריון:
אם את כבר אמא לתאומים או שלישיה: