שרון ב

אילה.

New member
שרון ב

טוב, אז ככה... אם כבר הגעת עד הלום, תרשי לי לשאול אותך משהו? האם זו נימת עוינות שאני חשה מכיוונך שוב ושוב? משהו באזור הקרירות וצפונה? כאילו דרכתי לך על יבלת או זריתי מלח על איזה פצע? כי אם כן, תגידי איפה לא לדרוך, ואני לא אדרוך... ואם לא, ואני ממש ממש טועה אז אשמח אם תשלחי אותי למוסך לכוונון מד התחושות... ואם כן, אז תדעי שאני בוחרת לא לשחק במשחק הזה, ולא להיכנס לחילופי גידופים מרומזים פחות או מרומזים יותר... לא בשביל זה אני פה... אילה שדווקא מאמינה באחווה נשית ובפתיחת דפים חדשים
 
אוי, לא, לא, לאאאאאאאאאאאאא

לא גם כאןןןןןןןןןןןןןן פיכס... פסי ב-א-מ-ת הולכת עצובה הביתה.
 

שרון-ב-

New member
אילה חביבה (ופסי האהובה)

המלחמות היחידות כאן הן על גברים חדדי ציפורניים, השחיזי שיניים, וקחי את המגיע לך !! השאר, פרי דמיונך המשתולל ואם את צריכה עזרה בלכידת מישהו פסי ואני מארגנות סיירת מטכ``ל את מוזמנת ;-) שרון, עברה את הגיל ואת התרגיל, צאי מזה חמודה
 
למעלה