שקע ביתי באוטובוס אגד

מצב
הנושא נעול.
תיקון קל 12 וולט=24 ,עמכם הסליחה!

קבל תשובה סמכותית!
התשובה הינה אמינה כי היא מגיע ממקור מאגד! השקע הזה נועד לתעינה של מצברי האוטובוס במקרה והם התרוקנו, במקום לחבר ממטען מצברים רגיל כל פעם את התנינים אגד עושה כמעט בכל האוטובוסים שקעים סטנדרטים של בית באוטובוס ובחניונים שלהם מפוזרים גם שקעים כאלה (עם 12 וולט ולא 220!) והם פשוט פורסים מאריך בעל שני קצוות זכריים מהאוטו לקיר וכך מתעינים את האוטובוס.
תיקון קל 12 וולט=24 ,עמכם הסליחה!
 

ארזS

New member
ומשהו סמכותי נוסף ../images/Emo8.gif

קבל תשובה סמכותית!
התשובה הינה אמינה כי היא מגיע ממקור מאגד! השקע הזה נועד לתעינה של מצברי האוטובוס במקרה והם התרוקנו, במקום לחבר ממטען מצברים רגיל כל פעם את התנינים אגד עושה כמעט בכל האוטובוסים שקעים סטנדרטים של בית באוטובוס ובחניונים שלהם מפוזרים גם שקעים כאלה (עם 12 וולט ולא 220!) והם פשוט פורסים מאריך בעל שני קצוות זכריים מהאוטו לקיר וכך מתעינים את האוטובוס.
ומשהו סמכותי נוסף

הפעם ממקורותי ב"דן" (כן. יש לי כמה כאלה...) : אין באוטובוסים של "דן" שקעים כאלה באופן תקני. וזאת תשובה שקבלתי לפני כמה רגעים ממישהו מוסמך (אלא אם כן הוא הטעה אותי ולדעתי הוא לא הטעה). כשמצבר האוטובוס מתרוקן (וזה לא קורה בנסיעה אלא בדרך כלל בשעת חנייה) אז פשוט עושים מה שעושים ב"פרייבטים" : מעבירים כבלים. אבל לא כל נהג מעביר. את זה עושים אנשי הניידת ואנשי הגרר.
 

TDR

New member
אכן קיים שקע ויש כאן קצת בלגן

ומשהו סמכותי נוסף

הפעם ממקורותי ב"דן" (כן. יש לי כמה כאלה...) : אין באוטובוסים של "דן" שקעים כאלה באופן תקני. וזאת תשובה שקבלתי לפני כמה רגעים ממישהו מוסמך (אלא אם כן הוא הטעה אותי ולדעתי הוא לא הטעה). כשמצבר האוטובוס מתרוקן (וזה לא קורה בנסיעה אלא בדרך כלל בשעת חנייה) אז פשוט עושים מה שעושים ב"פרייבטים" : מעבירים כבלים. אבל לא כל נהג מעביר. את זה עושים אנשי הניידת ואנשי הגרר.
אכן קיים שקע ויש כאן קצת בלגן
1. קיים שקע בתא המצברים כפי שציינו כאן לצורך חיבור מקביל של מצברים. אגב התקן זה לא קיים בכל סוגי הרכבים וגם לא בכל השנתונים זהו התקן שהוסף בארץ ולא ע"י יצרן השילדה. 2. קיים שקע בתוך האוטובוס משמאל לנהג בד"כ ליד הרגליים שקעים אלו נמצאים רק ברכב מסוג מרצדס ונועדו במקור לחיבור מכשיר קשר נייד או בפי הנהגים "מזוודה" היום מכשירים אלו אינם קיימים ולכן ברכבים חדשים לא תמצא התקן מסוג זה. מיותר לציין כי המתח נקבע בארון החשמל של הרכב מתחת לחלון הנהג וניתן לכיול 24V או 12V בלבד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה