שפתיים עבות ?.
מי לא רוצה או חלמה על שפתיים עבות חושניות ומלאות? ???? לי יש אומנם בלי להתלהב צורת שפתיים יפה את העובי דק לא הכי דק אבל הייתי רוצה שהם אהיו יותר עבות. בקיצור אני מעווה את השפתיים שלי אם העיפרון ג´מבו של קרליין אתם מכירים את העיפורון הדו צדדי הזה? יופי! זה שיש גם " צללית וסומק" אז לי יש " עיפון ושפתון" שמאוד חמוד אבל מה שרציתי שתגידו ) תמליצו לי ) על עוד עיפרנות טובים של חברות שמעוות יפה תשפתיים וקלות לשימוש . תמליצו בבקשה על חברות שיש בסופר פארם . או כמה אחרים מהרשימה הבאה שאני יכולה להשיג " ג´ייד , סופטא´ץ " "קסטרו" "ברברה וואלף" ("NO7" " ===> תגידו הם יקרים?.) "רבלון" "מייבלין" מהחברות האלה תוכלו להמליץ לי על אפרונות לשפתיים ושפתונים ותמליצו תרשמו בבקשה: "דוגמה" " חברה: קרליין עיפון: לשפתיים מספר: ? גוון? " תודה. מקווה שתוכלו לעזור לי.
מי לא רוצה או חלמה על שפתיים עבות חושניות ומלאות? ???? לי יש אומנם בלי להתלהב צורת שפתיים יפה את העובי דק לא הכי דק אבל הייתי רוצה שהם אהיו יותר עבות. בקיצור אני מעווה את השפתיים שלי אם העיפרון ג´מבו של קרליין אתם מכירים את העיפורון הדו צדדי הזה? יופי! זה שיש גם " צללית וסומק" אז לי יש " עיפון ושפתון" שמאוד חמוד אבל מה שרציתי שתגידו ) תמליצו לי ) על עוד עיפרנות טובים של חברות שמעוות יפה תשפתיים וקלות לשימוש . תמליצו בבקשה על חברות שיש בסופר פארם . או כמה אחרים מהרשימה הבאה שאני יכולה להשיג " ג´ייד , סופטא´ץ " "קסטרו" "ברברה וואלף" ("NO7" " ===> תגידו הם יקרים?.) "רבלון" "מייבלין" מהחברות האלה תוכלו להמליץ לי על אפרונות לשפתיים ושפתונים ותמליצו תרשמו בבקשה: "דוגמה" " חברה: קרליין עיפון: לשפתיים מספר: ? גוון? " תודה. מקווה שתוכלו לעזור לי.