שפרה התלמידה הטובה ישר מחליפה את שי

קמבילי

New member
שפרה התלמידה הטובה ישר מחליפה את שי

התפתח ויכוח על זה שיוסי זרק בכיוונה "שרמוטה". יעני היא לא אמרה באוזני כל עמישראל כולל אשר, שהוא, אשר, יכול להיכנס לה לתחת ולצאת מהצד השני או משהו כזה, את הסיפא לא שמעתי. אז שיפרה (הכלאה של שי ושפרה) אומרת לו בדיקציה של מורה: כשאני נותנת לכבוד לבנאדם אני מצפה ממנו לאותו כבוד. זה שהתווכחה איתו בזדון ובכוונה לשלול ממנו סיגריות על קופסת טונה שלא נחוצה לה ועל לחם חי פרח מזכרונה. כל הדברים שאמרה עליו ועל בתו מאחורי הגב נשכחו ממנה. בדמיונה היא נוהגת בו בכבוד. שיפרה - את תפסת תחת מזה שקיבלת יותר קולות משי וזה ממש לא מוצא חן בעיניי. נכון סימסת לך, אבל רק כדי לזרוק את שי. את הבאה בתור. נקסט.
 

דורון

New member
הבחורה פשוט לא מבינה כלום במשחק הזה

היא תופסת בול את המקום של שי - זה שהודח לפני 20 דקות מהתוכנית. ועוד חושבת שזה יביא אותה לגמר. היא מפרשת את זה שהיא לא הודחה היום מהוילה כאילו הקהל בבית מת עליה. היא רק "שוכחת" שיוסי שרד כבר שמונה הדחות! לא נורא, עיניין של שבוע שבועיים והיא בחוץ.
 

דודויו

New member
יוסי בובליל - סלח שבאתי

מזכיר לי אותו כל כך ! מהסרט סלח שבאתי.... והמנשאים המגעילים מחכים לו בפינה.....מחכים שיצא לו איזה מילה רעה להתנפל עליו. הוא אמיתי ולא שם זין למצלמות. יוסי בובליל אוהבים אותך ! תיהיה חזק ! ניתן לך את המילון למרות כל הרוע שהולך מסביבך!
 
למעלה