שפונגל לייב?

Stoned Junglist

New member
שפונגל לייב?

האם הולך לקרוא דבר כזה בעשור הבא? ולמה הם לא מנגנים כמעט לייב עם כל הצוות? תודה.
 

ass monkey

New member
עוד 4 ימים

הם מופיעים בלונדון אזלו הכרטיסים אבל אתה יכול לנסות את מזלך בקופה..
 
לא יעבוד....

אני בלונדון באותו יום וכבר ממזמן אין כרטיסים, אז נראה לי שאני הולך לשבת כל הלילה מחוץ למועדון עם שאכטה ולשמוע את המוזיקה מבחוץ..... בבבעעעעעעעע!!!
 

iN PANiC

New member
אחח כמה הייתי רוצה ללכת להופעה שלהם

טירוף מה שהולך בהופעות שלהם
 
למעלה