שנמוך מביזנס במחשבים שמגיעים עם וויסטה ביזנס או פרימיום אפשר לשנמך ל- XP? לא משנה איזה דגם של מחשב?
E eitan150 New member 16/9/07 #1 שנמוך מביזנס במחשבים שמגיעים עם וויסטה ביזנס או פרימיום אפשר לשנמך ל- XP? לא משנה איזה דגם של מחשב?
R RoyBO New member 16/9/07 #2 מביזנס ואולטיימייט אפשר תלוי אם באתר של החברה יש דרייברים לXP. לגבי D630 אפשר להזמין אותו עם XP מהתחלה או בלי מערכת הפעלה בכלל.
מביזנס ואולטיימייט אפשר תלוי אם באתר של החברה יש דרייברים לXP. לגבי D630 אפשר להזמין אותו עם XP מהתחלה או בלי מערכת הפעלה בכלל.