שנמוך מביזנס

eitan150

New member
שנמוך מביזנס

במחשבים שמגיעים עם וויסטה ביזנס או פרימיום אפשר לשנמך ל- XP? לא משנה איזה דגם של מחשב?
 

RoyBO

New member
מביזנס ואולטיימייט אפשר

תלוי אם באתר של החברה יש דרייברים לXP. לגבי D630 אפשר להזמין אותו עם XP מהתחלה או בלי מערכת הפעלה בכלל.
 
למעלה