דרך לשונית לפתור את טענתך
אני מסכים שהכל עניין של הגדרה, ושההגדרות האלו הומצאו לפני המדע המוכר לנו, כשבני-האדם למדו לחבר מספרים. אני גם מסכים שהעולם המושגי שלנו בנוי על אקסיומות, אבל האקסיומות האלה נוגעות רק לקשר בין המתמטיקה לעולם. אני אסביר: אם תתייחס למתמטיקה כאל שפה ותו לא ( ולדעתי, זה מה שהיא), תראה שטעות אינה אפשרית. כי "טעות" בשפת המתמטיקה היא כמו שגיאה דקדוקית בשפה העברית. לומר "2+2=5" זה כמו לומר "הבצל שלי שמח" או "אכל גבינה חתול". אני מאמין שאם תסכים שמתמטיקה היא שפה, תהיה מוכרח להסכים שלא תיתכן בה טעות. זו, לפחות, דעתי.
אני מסכים שהכל עניין של הגדרה, ושההגדרות האלו הומצאו לפני המדע המוכר לנו, כשבני-האדם למדו לחבר מספרים. אני גם מסכים שהעולם המושגי שלנו בנוי על אקסיומות, אבל האקסיומות האלה נוגעות רק לקשר בין המתמטיקה לעולם. אני אסביר: אם תתייחס למתמטיקה כאל שפה ותו לא ( ולדעתי, זה מה שהיא), תראה שטעות אינה אפשרית. כי "טעות" בשפת המתמטיקה היא כמו שגיאה דקדוקית בשפה העברית. לומר "2+2=5" זה כמו לומר "הבצל שלי שמח" או "אכל גבינה חתול". אני מאמין שאם תסכים שמתמטיקה היא שפה, תהיה מוכרח להסכים שלא תיתכן בה טעות. זו, לפחות, דעתי.