שני חומוסים

תתרולי

New member
שני חומוסים

החומוס של זרזיר בכרמי יוסף
זוכה בתואר המקום המוזר ביותר לחומוס. מקום קטן. יחד עם זאת, כל מה שאכלנו היה טעים לנו:
סלט ירקות שנקצץ במקום, צ'יפס כמו בבית, פלאפל טעים, חומוס גרגירים שהיה טעים למי שאכל אותו. אני בחרתי דווקא במסבחה, שהיתה טעימה וגם כבדה (הרבה טחינה).
המנות של החומוס והמסבחה, לפחות בהשוואה לעת האחרונה במיטב חומוסיות יפו, ברוחב לב. פיתות - מעולות!
התחושה שלנו בסיום הארוחה היתה של פרודוקטים איכותיים, הטעם יותר "ביתי" מחומוסיות אחרות.
חמוס אל חיאט בתרשיחא
טעים, נעים, נקי, מרווח. אכלנו פחות או יותר אותו דבר, הסלט טרי, החציל והכרובית בטחינה טעימים, המון טחינה ולא מהזן הדליל,
מסבחה טעימה (אהבתי יותר את זו שהיתה בכרמי יוסף), לא היה פלאפל, פיתות טריות (נראה לי שבקצה השולחן הגישו גם פיתות מקמח מלא - או שחלמתי חלום).
מיטבול ראשל"צ בשבת האחרונה
אין משהו מיוחד לציין, למעט השירות המאוד נעים והמהירות שבה יוצאות המנות, למרות שמדובר בשבת (פרמטר חשוב כשהולכים עם חבורת גמדים רעבים).
 
למעלה