שנה עברית בס"ד סליחה על הבורות אני כבר אומרת מלכתחילה... ניסיתי למצוא איך מחושבת השנה העברית ... איך זה מחושב מבחינת האותיות (זה אמור להיות בגימטריה) נגיד השנה תשס"ו יוצא 766... מה זה אומר בדיוק ? תודה שוני