הוא היה גם הפייבוריט שלי העונה...
וכל העונה חשבתי על זה שאם הוא יעז לשיר של עמיר זה יהיה חייב להיות מדהים, אבל זה לא קרה, ועכשיו כששמעתי אותו בביצוע של "כשאת עצובה", אמרתי לעצמי שהנה ההוכחה לכך שהבחור מוכשר וזמר ענקי, יופי של ביצוע, מדהים {לדעתי}, לי מאוד חבל שהוא לא עלה לגמר!.