שמעו

אודלינה

New member
דבר ראשון. אין קשר לילדה קטנה..

תחשוב לפני שאתה אומר סתם דברים כי. 1) בשביל שהמדינה תתפתח, צריך "לפתח" אותה, ולא להרוס. אפשר לפתח את המדינה בדרך אחרת. יש עוד דרכים מאשר מרינה. הם יכלו יפה מאוד לפתח את הרצליה כדי שתמשוך יותר אנשים ושפחות משפחות צעירים יברחו ממנה. 2) מרינה זה לא הדבר שיעזור למדינה להתפתח, זה הדבר שיעזור לעשירים להנות (ראית את המחירים בקניון?! רק אלפיון עליון יכול לקנות שם. ומה נשאר שם. מסעדות? וואו יש בכל ת"א אחלה מסעדות שבעולם) וכמובן שיפתח את חשבון הבנק של העירייה שתשחק קצת עם הכסף. 3) יעל גרמן הבטיחה שבזכות המרינה שתבנה, היא תפתח את הרצליה. אז אני רוצה לומר לך שהמרינה הזאת קיימת כבר 6 שנים, וכמה התפתח בהרצליה? כמה כיכרות ואולי ספורטק? הרצלייה עדיין נראית כמו חורבה (לא הרצליה פיתוח.. זה שבנו מרינה שם רק מגביר את הפער בין המעמדות) ועם כל הכבוד, אני בטוחה שתוך שנה מגיעים אל העירייה מילארדים רק מהתיירים שם אז אני חושבת שהם פשוט משחקים עם הכסף בחשבון בנק שלהם. 4) זה בכלל לא לטובת הגולשים רק. זה פוגע בנוף מאוד יחודי, פוגע כמובן בחופים(פעם מתחת לצוק של אפולוניה היה חוף. היום אין. היה גם שביל של החברה להגנת הטבע מעל הצוק. טיילתי שם והיה מקסים. היום אין) תאמין לי שבלי המרינה היית נהנה פי 3 מהגלים. כל גולש ותיק בהרצליה, יגיד לך את א-ו-ת-ו הדבר. זיינתי לך תשכל? יופי. הפואנטה פה היא למה להרוס בשביל כסף במקום לפתח.
 

urbanrider

New member
זה |הדגש| שאת |סדגש| לא יכול לקנות

שם כלום לא אומר שגם אחרים לא יכולים. זהשלך אין יכטה זה לא אומר שאחרים צריכים לסבול בגללך. בנו שם את המרינה מסיבה שאת כבר יודעת: הרבה מהאנשים שגרים שם באזור משתמשים בא אז נהרס אחד שתיים שלושה הרבעה חופי גלישה אז מה? יש עוד הרבה. איפה שאני גר ברחובות, היו פעם מלא פרדסים. והיום? יש אולי 3 וזה בגלל שבנו שם ישוב. מבינה? לא?
 

אודלינה

New member
דבר ראשון

לא רק אני לא יכולה לקנות! אלא הרבה אנשים! זה נחשב לקניון הכי יקר במדינה. אתה גולש ברחובות??? יופי לך!! מה אכפת לך באמת מחופים אחרים? ומזה ארבעה או חמישה חופים נהרסים??? אלו החופים היחידים של הרצליה, אין לי מקום אחר לגלוש כי אני גרה בכ"ס וכל השאר רחוק לי. אני גם לא רוצה שיהרסו אותם כי הם חופים עם הרבההההה פוטנציאל. יופי, אז בחורף המרינה עובדת טוב. דופקת את כלללל החופים מצפונה לה, ובקית הגלים שם בכלל סגורים. האנשים שגרים שם באזור, יכלו לבנות לעצמם יופי של מקום בילוי במקום אחר. למה להרוס לאחרים???? ואתה שוב לא מבין שלא מדובר פה רק על חופי גלישה, אלא על טבע של ארץ ישראל, מדינה שמתכערת בגלל מעשים כאלו של אנשים שאכפת להם רק מהכסף שלהם. להזכיר לך, יעל גרמן העדיפה לבנות מרינה מאשר לפתח מקום אחר, כי באזור הזה, היא תקבל הוןןןןן תועפות מהארנונה, היא אמרה שעם זה היא תפתח את הרצליה, שום דבר לא התפתח, ההרצליינים הלא טחונים, עדיין גרים באזור שנראה כמו חורבה, כי בא לה לפתח את חשבון הבנק של העירייה. ואני יודעת על מה אני מדברת כי רק שנה שעברה עברתי מהרצליה לכפר סבא. אז תבלבל בשכל אתה ממש לא ידוע על מה אתה מדבר. יש אלף ואחת דברים לפתח ולייפות מאשר מרינה שהורסת ומכערת, ואם התמונה ששמתי לך לא הדליקה לך נורה כלשהיא, אז יש לך בעיה רצינית. ופעם הבאה תבדוק את הגילאים לפני שאתה קורא לי ילדה קטנה ברור???
 

Black Soul Om

New member
חחחח "אתה גולש ברחובות"?

חחחחחחח תגידי ממתי יש לרחובות חוף? חחח בנו חדש ולא ידעתי?!
 

hyl

New member
אני לא מבינה!!!!!!

אני דווקא כן יכולה לקנות במחירים האלה אבל אני עדיין לא מבינה למה צריך להרוס מקום כלכך טבעי ויפה...אם היית מבין קצת אז היית יודע שלכל דבר כזה כמו מרינה שרוצים לבנות יש תחליף שעולה פשוט קצת יותר כסף!!
 

Black Soul Om

New member
חח מהה?!?! מי מליונרייתת?!?!

עזבי שטויות יש לך חבר?!
 

אודלינה

New member
מליונרית!! חח סתם

צודקת... ממש סתם בנו את זה, יכלו למצוא אחלה תחליף שבעולם ושכוווולם יהנו ממנו!!!
 

אודלינה

New member
אה ועוד דבר

זה, שיש להם יאכטות וכסף ובא להם על מרינה, לא אומר שאנחנו הגולשים והטבע צריכים לסבול. נ-ק-ו-ד-ה!
 
את יודעת כמה הטבע סובל מזה...

שאת גולשת (החומרים והתהליכים שבונים את הגלשן). שאת אוכלת. שאת לובשת. שאת נוסעת במכונית (דלק וכבישים). שאת צורכת חשמל (ומשתמשת במחשב). שאת כותבת על נייר. שאת גרה בבית בנוי. שאת מדברת בסוללרי. וכו'....
 

אודלינה

New member
אויש באמת הוא סובל הרבה פחות

מאשר אם בונים מרינה... והפרינציפ פה, הוא לא רק הבניה, אלא המטרה שבנו את המרינה. כדי שהעירייה תקבל הון תועפות, ותשמור את הכסף אצלה.
 
למעלה