שמעו באסה
החלטתי להוריד את נמסיס. הורדתי 700 מגה, רק כדי שיתברר לי מאוחר יותר שזה לא נמסיס ומישהו קרא לקובץ הזה נמסיס. קיבלתי סרט אחר לגמרי. אין לי יותר כח להוריד סרטים בדרך הזו. אני רוצה משהו זמין ומהיר. אם למישהו כבר יש את הסרט ומוכן לשתפו באיציק או בכל דרך אחרת שיודיע מעל גלי התפוז או המסרים או המייל או מה שתבחרו. תודה מראש.
החלטתי להוריד את נמסיס. הורדתי 700 מגה, רק כדי שיתברר לי מאוחר יותר שזה לא נמסיס ומישהו קרא לקובץ הזה נמסיס. קיבלתי סרט אחר לגמרי. אין לי יותר כח להוריד סרטים בדרך הזו. אני רוצה משהו זמין ומהיר. אם למישהו כבר יש את הסרט ומוכן לשתפו באיציק או בכל דרך אחרת שיודיע מעל גלי התפוז או המסרים או המייל או מה שתבחרו. תודה מראש.