שמן אקליפטוס ?
שלום

אני אשמח אם מישהו יוכל לייעץ לי.. אני עושה לפעמים מכשיר אדים (לנשימה) עם שמן אקליפטוס, ומישהו אמר לי היום שאסור לעשות זאת (שאסור לחמם שמן אקליפטוס ולנשום אותו) האם זה נכון? ואן כן איזה סוג כן מותר לנשום מתוך מכשיר אדים? שיהיה יום מקסים