שלוש קטנות:
מטאו

shironet3

New member
אוונגרד


שישי בערב. הוא רצה מקום עם חניה. אני רציתי מקום עם בירה. אחרי דיונים ארוכים, בתוך אוטו מונע שלא יצא מהחנייה ("זה הדיון הכי יקר שאי פעם ניהלנו"), התפשרנו על אוונגרד. זכרתי את המקום כממש אחלה לנישנוש ובירה, אבל היה רע לתפארת. התיישבנו על הבר, וביקשנו לעבור לשולחן, אם יתפנה. בעודנו מנהלים שיחה עם הברמנית החביבה, התפנה שולחן וקראו לנו. רצינו לסיים את השיחה עם הברמנית, אבל המלצרית שקראה לנו נזפה: "כבר הוקצה מלצר לשולחן שלכם, הוא כבר מחכה". התיישבנו, וההמשך היה כמעט מתבקש: חיכינו. הו, כמה חיכינו. כבר הצלחנו לסיים את כל בדיחות "המלצר שהוקצה", ואף אחד לא ניגש אלינו. בדיעבד, הטעות האמיתית היא שלא קמנו ויצאנו, אבל עד שהצלחנו למצוא מקום ששנינו מסכימים לגביו... ועוד אחרי שהוקצה לנו מלצר!

אחרי כמעט רבע שעה, הבחור ניגש לבר (#1), והזמין מהברמנית הידידותית גינס עבורו וווינשטפן עבורי. בדיוק כשהוא קם הגיע מלצר עם תפריטים, ואנחנו המשכנו לתהות אם זה המלצר שהוקצה לנו, או סתם מלצר רנדומלי. כעבור זמן מה, ולא מעט ממנו, מלצר אחר ("הוא נראה כמו אחד שמוקצה, את לא חושבת?") לקח מאיתנו את ההזמנה, שבאופן מפתיע הגיעה לשולחננו במהירות שיא. הזמנו מנה של כנפיים וצ'יפס, שהיו אמורים להוות נישנוש חביב לצד הבירה. בהתחלה הגיעו הבירות, ואיתן קערה קטנה של סלט, בהונו של המלצר אוחזת בחוזקה במרכז הסלט בשביל שלא יעוף. נהדר.

לגבי הבירות, ניכר היה בטעמן שמזמן, אבל ממש מזמן, אף אחד לא ניקה את הצינורות של ברזי הבירה. לקחתי לגימה אחת, ויותר לא שבתי לגעת בכוס. ועבורי, זה מצב די חריג. הכנפיים, שכאמור הגיעו מיד, היו גרועים להפליא: בעיקר יבשים בצורה איומה, אבל גם טעם רוטב הברביקיו האובר- תעשייתי הוסיף לחוויה המבאסת. כל אחד מאיתנו אכל אחת, והיתר נשארו בצלחת. שוב, מצב די חריג, עבור שנינו. הצ'יפס היו עבים, חמים ונהדרים, והטבענו את יגוננו בחיסול ממוקד שלהם. כשנגמרו, בהינו בכנפיים ובכוס הבירה המלאה שלי, והוא רצה להגיד על זה משהו למלצר. אבל איפה המלצר? לגודו חיכו פחות. הוא ניגש לבר (#2) ושאל אם מישהו יכול לפנות לנו את הצלחות. בזמן שעבר עד שהגיע המלצר השבעתי אותו שלא יתלונן על כלום- היה לי כל כך רע, שרק רציתי לברוח ולא לחזור לעולם- ולחכות לתגובתו של המלצר היה עשוי לעכב את התוכנית הזו. המלצר פינה לנו, וביקשנו חשבון. ואז הוא שוב נעלם. אחרי עוד המתנה ארוכה, הבחור ניגש לבר (#3) לבקש חשבון. הברמנית הדפיסה את החשבון ואמרה לו בחיוך שכבר היה עדיף שנשאר על הבר. אוי, כמה שהיא צודקת. שילמנו את 91 השקלים הכי פחות מוצדקים ביקום, וברחנו משם כל עוד לא נדרשנו לחכות למשהו.
 

Tanaqui

New member
הכי עדיף היה שהשועל יילך לאוונגרד...

הנקודה החיובית היחידה בביקורות כאלה היא שהן לא גורמות לי להצטער על כך שלא יוצא לי לאכול הרבה במסעדות.
 

shironet3

New member
זה כנראה הפיתרון הכי טוב

וכן, במקרה של אוונגרד, היה עדיף להישאר בבית ולראות סרט.
 
אף פעם לא הייתי מחסידי אוונגרד...

הדבר היחיד שטעים לי שם זה הפטריות בבירה וגם זה נמאס בשלב מסוים...

מה שסיפרת לגבי החשבון קרה לנו כמה פעמים שם...
 

FiReBall

New member
זו מנת הדגל שלי שם

חבל שהיא עלולה לעורר התקף לב...


חלת בצל ענקית, כנפיים ושיפודי חלומי.... הר של בריאות...
 

FiReBall

New member
אני מניח שכהגדרתך "מצופות ברוטב ברביקיו

תעשייתי"..

אמנם לא כנפיים של דיקסי אבל יש להן סגנון משלהן...

אני בגדול חושב שמדובר במקום טוב לשתות בירה ולנשנש משהו...
 

shironet3

New member
אין לי בעיה עם הרוטב התעשייתי

כמו שהן היו יבשות מדי לאכילה...
גם אני חשבתי שזה מקום נחמד לשתות בירה ולנשנש משהו, עד הפעם הזאת
 
איך, איך כשרון הכתיבה הזה מבוזבז על מקום כה

חסר השראה... נקלעתי לשם פעם שלא ברצוני, הבנתי את הקטע, לא חזרתי. זה מקום שנועד לספק חוויית אכילה להייטקיסטים מהסביבה ולמשפחות עם ילדים בשבת - אך לפי מה שקראתי אצלך, גם את זה נראה לי הוא לא עושה טוב...
 
בהחלט מקום חמוד

יצא לי לבדוק אותו בשישי אחר הצהריים לפני שבועיים לדעתי. אכלנו מנה חביבה של לחם תירס (מתפורר מדי, אבל עדיין לחם תירס, כלומר אחד הדברים שאני הכי אוהב בעולם) עם ביצה ועם בשר מעושן לא מספיק טוב שנפרס עבה מדי ולכן לא נחתך. שתינו בקבוק שאבלי צונן ואכלנו עוד משהו שאני לא זוכר כרגע, אבל אני כן זוכר שהיה נחמד מאוד. מניח שאם היייתי גר בסביבה הייתי מגיע לשם יותר, אבל כשביקור שם מחייב נסיעה וחיפוש חנייה באזור המסויט קמעה של כיכר מסריק זה קצת מוריד את הסבירות...
 

shironet3

New member
בביקור הראשון שלי שם, גם אנחנו אכלנו

את לחם התירס הנ"ל, ובתור מי שנשבעת בפולנטה של סבתה המנוחה- זה היה מאכזב. כל המנות האחרות שאכלתי שם בפעמיים בהם הגעתי לשם (פלטת נקניקים, פלטת גבינות, בטטות עם ממרח שאת טיבו אני לא זוכרת) היו ממש טובות.
 

ZimmerTLV

New member
אין שם מנה לא טובה, אבל

הכי טובה היא הפסטה הטריה.
אנחנו מהאזור אז ישבנו שם כבר כמה פעמים.
הפסטה הטריה היא פשוט המנה שתמיד מתאימה, לא כבדה, לימונית וכיפית. והתותים במסקרפונה.
והשירות בהחלט נעים במיוחד.
 

shironet3

New member
אוקיי, זמן לחזור


גם לפסטה, אבל בעיקר לתותים במסקרפונה... איכשהו, מעולם לא תהיתי על קינוחים במטאו...
 
כיף לחזור ממסע התענוגות מחוץ לתל אביב

וכמעט מחוץ לטווח קליטת פורום תפוז ולגלות שיש תמורה לעמל המושקע בביקורת! כל הכבוד למטאו! אמשיך להמליץ עליהם במשנה מרץ!
 
למעלה