שלוש בלילה

nogao10

New member
שלוש בלילה

אם תתעוררו בשלוש בלילה סתם כך שום סיבה מיוחדת תדעו זה בגלל ששם רחוק בין אוקיינוסים כה רבים כה עמוקים מישהו עולה לבמה ואתם ערים בלילה לא יודעים מה קרה אבל ליבכם יוצא את אלפי הקילומטרים המפרידים בינכם לזמן שעבר אם תתעוררו בשלוש בלילה בלי סיבה אל תחזרו לישון תנסו להקשיב אולי ממרחקי אלוהים מלבד האוקיינוס את קולם שומעים והוא כה צלול חודר את אוויר ההרים. אם תתעוררו תזכרו בשלוש בלילה אנשים לא רק חולמים הם נמצאים שם ממש נמצאים שם ושרים. שלוש בלילה שלנו, הרי זה תשע בלילה בניו יורק, עולים היום בון ג'ובי להופעה, שאני מצפה שתהייה הופעה מדהימה במיוחד. רגע התייחדות עם הלהקה ששינתה את חיי. נ.ב אל תתייחסו לשיר... אני יודעת לכתוב יותר טוב מזה, פשוט אין לי דרך אחרת לומר לכם את מה שאני מרגישה כרגע
 

LIRONSH100

New member
נוג...

קודם כל זה יפיפה.. גם השיר יפה.. (נכון אני לא ממש שומעת את המנגינה של זה אבל.. אולי ריצ'י ילחין את זה?) ואם אני יתעורר בשלוש בלילה.. אני ישיים לעצמי הופעה של הלהקה- נכון- זה לא הופעה של עכשיו... אבל עדין.. מה דעתכן על לכתוב כאן מה אתן תעשו אם תתעוררו בשלוש בלילה? ואם כן - אם זה באמת קרה- ולא חזרתן לישון..
 
למעלה