שלום!

גיארליך

New member
שלום!

שלום לכוולם!! בעקבות רוח הקאמבק המשתוללת באימפריה הדרומית החלטתי גם לכתוב הודעת קמבוק (אחרי שנרגעתי קצת מההודעות בפורום...) כל ההודעות כאן קשורות לבחירות הבאות (עלינו לטובה??) אבל, וכאן אני משתמש בשירו המרגיז של מוווקי, כולם מדברים על אילן (ואין בזה שום פסול) בל אף אחד לא מדבר על אלכסנדרה... אח, האפלייה של אזור דרום מחלחלת גם לפורום של נוערמרצ... אלכסנדרה - אל חשש! כל האימפריה (ואנחנו באמת אימפריה!) עומדת לצידך בבחירותיך הקרובות על התפקיד הנחשק (???) של יו"ר אזור דרום! אז זהו לבינתיים... שיהיה לכולם חג שמח ונתראה בפורימון.. גיא (או גיארליך...)
 
למעלה