שלום

w21w

New member
שלום

קוראים לי חן וסתם אני מכירה את הפורום פשוט אין לי כוח לכתוב אז סתם בסוף החלטתי לכתוב אבל עזבו סיפור ארוך
 

RJlake

New member
חחח אוקי אבל בכול זאת ברוכה הבאה!!!

אני נועם
 
למעלה