שלום

שלום

קוראת אתכם לא מעט גרושה עם ילדה בת ארבע אם יש פה הורים לילדים בגיל הזה מאזור ראשל"צ למפגשים? אנחנו חדשות בעיר הזאת ולילדה חסרים מאוד החברים שלה
 

m i c h a l i

New member
בוקר טוב וברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

שבי ותתרווחי לך
הכירי קצת את יושבי ה
ותני להם הזדמנות להכיר גם אותך
WELCOME
 
למעלה