שלום קוראת אתכם לא מעט גרושה עם ילדה בת ארבע אם יש פה הורים לילדים בגיל הזה מאזור ראשל"צ למפגשים? אנחנו חדשות בעיר הזאת ולילדה חסרים מאוד החברים שלה