שלום

goylem

New member
אכן, צריך בדיקה אחריו...

<רגע, מי בא מבעילת נדה שבתאי או מני? אני לגמרי מבולבל..>
 
אהלן אחי, מה קורה ?!

אני מבין שאתה באיזו מצוקה מסויימת ואי הבנה לוגלית בזהות הרוחנית שלך? בתור פלורליסט מוצהר אכבד כל דעה שיש עמה רעיון אדיאולוגי או מחשבתי, שאל את עצמך: למה אני רוצה לשאול את עצמי את השאלות שוב, אם יש לי כבר תשובות....?! (סתם) שאל את חנוך, האדם שחי בתוך תוכך, מה המיניעים שלך לצאת לעולם הכביכול יותר ליברלי והכ"כ מסטורי ולא המיצג של החילוניות ?! הסבר: העולם החילוני דוגל בשיטת הפוסט-מודרניזם, זאת אומרת בשיטה של כל אחד באמת שלו וכל אחד במה שהוא חושב ומאמין, העולם החי כך הוא אכן יותר ליברלי אך הוא בכלל לא מיצג, אין אדם מסויים יכול לומר לך שהוא מיצג את החילוניות בישראל, כי "כל אדם והאמת שלו" ולכן הפורום כאן נקרא "יוצאים בשאלה" כי יצאנו (או יצאתם, או הם יצאו) מהעולם שהכל מובן בו (כן, להכל! צריך פשוט לחפש את התשובות) והם מתחילים לבהות ולחפש את האני שלהם. שאל את עצמך ושתף אותנו.... שלך !
 
רדידות !

איזה מגניב שתה מספיק לענות כ"כ מהר, חבל ששום דבר בדברך לא ענייני !!! תפסיקו להיות כ"כ גלובלים בפורום, אתה מציג טענה, תן הוכחה / סיבה למה שאתה כותב, הכי קל לכתוב בשמונה מילים (כן, ספרתי, אל תבדוק!) 'שטיות' וזהו! אם אין לך טענה או סיבה לדבריך אז כתיבתך הייתה לסרק ושווה בעניי כמו כל בר-דעת לקליפת השום! ד.א. אחראית הפורום עלולה להתרגז מפגיעות אישיות ואתה עלול להיות מושעה, "אין לי בעיה עם דעות קיצוניות, היו אשר היו, אך פגיעות אישיות לא אסבול" כך היא אמרה לי כשהפסקה פעילותי בשבוע שעבר. ראה וזהר !
 

spag

New member
אני מסכים עם פורום-אדיר,

לא יודע מי הוא ומה הוא ולמה הוא - אבל הוא כתב איזושהי הודעה בהקשר מסויים, זכותו! בבילון, אתה חושב שזה שטויות? אחד משניים: או שתשמור את המחשבות לעצמך, או שתסביר למה זה שטויות. ואסביר: אני חושב על זה כ"פורום" קלאסי ביוון העתיקה, אחד מאנשי העיר עולה על הבמה ומביע את דעתו - אולי זה שטויות, אבל אם יקום מישהו אחר ופשוט ינפנף כיד ויפלוט "שטויות"...אני אתן לו ברוב נימוס
בעין ואשליך אותו לאריות (פסדר, רומאים....אלו ואלו דברי אלוהים חיים). לדעתי, לתת לבנאדם זכות ביטוי - זה כולל לתת לו להגן על דעתו. בבילון, חסר נימוס שכמותך - תסביר למה מה שהוא כתב זה שטויות!
 
אני שמח על הגיון !

נשיקות וחבוקים....... יופי, האדם העניני הגיע לעשות כאן קצת סדר ! תשתדלו ללמוד ממנו - זה רק יכול להוסיף לבריאות.....
 

R a c h e

New member
../images/Emo128.gifכפי שכתב פורום אדיר בהמשך

אין מקום בפורום הזה לפגיעות אישיות לא כלפי הכותבים הקבועים ולא כלפי אורחים או כותבים חדשים. אני מבקשת מכל אחד ואחת כאן לשמור על דיון ענייני ולא לפגוע אישית באף אחד מהכותבים. לא רוצה לחסום אף אחד........ דבר נוסף שלא אסבול זה פירסום התכתבויות אישיות כאשר לא ניתנה הסכמת שני הצדדים לפרסום, אישי זה אישי!
 

babylon_a1

New member
ברשותך...

פגיעות אישיות זה משהו בנוסח "אתה חמור דפוק מפגר" (בלי להתכוון לאף אחד , כן) אם אני כותב שמישהו אמר שטות זה עוד לא פגיעה אישית אלא אם כן הוא רגיש מאד (ואם הוא חדש אז שיציין את זה בהתחלה
)
 

R a c h e

New member
בשבוע שעבר הוא נחסם בגלל סגנון

שהיה לא רחוק משלך, בעיקר בהשתלחות האישית, הייתי מקבלת אם היית כותב שהוא מדבר שטויות אבל גם מסביר מהם השטויות שלו, מאחר ולא עשית את זה זה די דומה ל"אתה ברמה של בן 16" או סתם "אידיוט" עד כאן דברי. נקודה. אני מובנת? אם לא זה בגלל שעדיין לא הלכתי לישון אחרי משמרת לילה....... מה אתם אומרים, אני משוחררת לכמה שעות? ואגב, הצלחתי לסדר משהו במחשב כך שאפשר לפתוח אקספלורר מבלי שהכל יתקע, אז ראשית אני דורשת מחיאות כפיים סוערות ושנית, יש סיכוי שאצליח לראות מה קורה פה אחרי מספר ימים של ניתוק כמעט מוחלט.......
 

babylon_a1

New member
נזהר יותר...

אבל לפעמים מישהו שלא סגור על עצמו מחליט לפרסם כאן את החידודים האחרונים של פירוש מלבים על עשרת הדיברות אז גורר תגובות די משונות, הרי ההוא שפרסם איזה מגילה על שבת או משהו לא ציפה ליחס רציני נכון ? אני אשתדל להסביר את עצמי אם להבא אני יחשוב שמישהו כתב שטויות
 

barr1969

New member
תודה רייצ'

טוב שמחקת עוד שבירת שיא במסגרת הידרדרות הפורום הזה, לאחרונה. זה התחיל עם נחום5 או בועז9 ,המשיך עם גלינסקי הרע והנמהר, אליהם הצטרף פתאום פורום אדיר והטקסטים חסרי הפשר לו. ערימות של פסולת אנושית שהמשותף להם הוא ההתבזות וההשתכשכות ברפש וקיא.
 
רייצ', תרגע ומהר!

"אליהם הצטרף פתאום פורום אדיר והטקסטים חסרי הפשר לו" אני לא חושב שיש כאן משהו שמראה על איזו הדרדרות, אני חושב שהכתיבה שלי היא מאוד עניינית ומוסברת, לא כפי שנוהגים כאן שוטטי-הנבואה הזורקים סיסמאות ואומרים על כל דבר שהם לא מסכימים 'שטיות' וזהו! אני חושב שאם אני מציג את הדעות שלי והם לא בדיוק תואמות את שלך זה לא מתפרש שאני מושך את הפורום למטה. שקול מילים!
 

barr1969

New member
שקלתי.ראה מה יצא:

אני אבהיר את עצמי, ואחזק את דבריו של ארז. קודם שהבנתי שאת המובאות הנמחקקות לטובה הוצאת מתוך שיחה אישית שלך עם מתבוללת, קראתי את מה שכתבת וכיוון שלא מצאתי שום קשר בין משפט לשני הנחתי לי שכל שרבוב שמה של מתבוללת <אותה אני מכירה ואוהבת > היה חלק מהבלבול האופייני לך. אחרי שהתברר שמעלת באימון , שמחתי שלא המשכתי לקרוא את הטקסטים חסרי הפשר שמשום מה בחרת להפיץ ברבים כאילו היו כתביו של הרבובדיה, או פסקי הלכה הזויים של אליישיב. אתה לא יודע מה אתה רוצה לומר. אתה מתחיל משפט שמדבר על צביקי פיקי ומסיים אותו <את המשפט> בתיאור גובהו של שלמה ארצי. אין לך מושג מה אתה עושה פה בכלל, אתה לא מעורה בחיי הקהילה הזו אבל סתם נכנסת לפה לנוח ונשארת לגור. אתה מכתים את הרשת באלפי מילים בעברית אבל לא לש אותם לכדי מאפה אחד, אתה גם לא מדבר לעניינו של נושא אלא לגופו של אדם. אם אין קייס להסיר אותך מפה, לפחות שידעו האנשים להזהר ולדלג בחדווה מעל כל שורה שאתה מוסיף ברב יגון לפורום הזה.
 
למעלה