שלום..

yuli c

New member
לדעתי...

כמובן ש... רותם היא מאוד מאוד יפה ומיוחדת יש לה יופי אירופאי כזה. בקשר לריקי לדעתי היא לא יפה היא נראית נחמד אבל לא משהו מיוחד יש לה פרצוף משולש כזה ופה עקום. בקשר לליה היא גם יפה מקום שני אחרי רותם. בקשר לשירן היא ממש לא יפה חוצמזה שהיא פוזלת היא חמודה. וענבר??? איכס!!! זה הדבר הכי מכוער שיש בסדרה הזאת!!!
 

yuli c

New member
ממש לא...

אני חושבת שרותם מאוד יפה ומיוחדת! ומקום שני ליה. ומקום שלישי יעל. כל השאר באמת לא משהו.
 

NeTuSh2

New member
לדעתי ../images/Emo13.gif

ריקי מהממת, אני חושבת שהיא הכי יפה, והכי מושכת תשומת לב לדעתי גם ליה ממש מותקקק, ורותם יפה!!, ושירן, וענבר מממששש מתוקה, אני מאוד אוהבת אותה
בעיקר יש לה אבל גוף יפה.. כולן יפות כ"כ
 

Maiush25

New member
לדעתייי../images/Emo70.gif../images/Emo34.gif../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif

הכי יפה זאת: מקום 1: ליה
מקום 2: שירן
מקום 3: ריקי ורותם
 

TheImpactBoy

New member
../images/Emo41.gifדעתי......

לדעתי..... ענבר הכי שווה בסדרה.. אין... היא מהממת... גוף ופנים. הכי סקסית שיש. ליה גם מהממת ובמיוחד עם ורוד. אבל עדינה מידי. לשירן גוף טוב. אבל פנים קקה. רותם יפה מאוד עם גוף חרא. ריקי... לא יפה ואין לה גוף בכלל. אבל הכי מדליקה.... יעל.... נראת טוב מאוד, יש לה שפתיים יפות. בתיה...... מזעזעת..
 

LuZ dE EsTrElLa

New member
לדעתי ריקי ושירן

ולישרן ממש אין פנים ככה היא יפה מאוד והיא חמודה בטירוף
אני אוהבת שהיא אומרת "אני מבקשת סליחה"
אני באמת מתחרטת.. אני אוהפת אותה
וריקי- הכי הכי מקסימה
 
למעלה