לדעתי...
כמובן ש... רותם היא מאוד מאוד יפה ומיוחדת יש לה יופי אירופאי כזה. בקשר לריקי לדעתי היא לא יפה היא נראית נחמד אבל לא משהו מיוחד יש לה פרצוף משולש כזה ופה עקום. בקשר לליה היא גם יפה מקום שני אחרי רותם. בקשר לשירן היא ממש לא יפה חוצמזה שהיא פוזלת היא חמודה. וענבר??? איכס!!! זה הדבר הכי מכוער שיש בסדרה הזאת!!!
כמובן ש... רותם היא מאוד מאוד יפה ומיוחדת יש לה יופי אירופאי כזה. בקשר לריקי לדעתי היא לא יפה היא נראית נחמד אבל לא משהו מיוחד יש לה פרצוף משולש כזה ופה עקום. בקשר לליה היא גם יפה מקום שני אחרי רותם. בקשר לשירן היא ממש לא יפה חוצמזה שהיא פוזלת היא חמודה. וענבר??? איכס!!! זה הדבר הכי מכוער שיש בסדרה הזאת!!!